حمله پهپادی القسام به نیروهای کماندوی اسرائیلی +فیلم

جمعه 26 مرداد 1403 - 16:43

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس،صبح امروز ، صحنه‌هایی از هدف قرار دادن ساختمانی که در آن نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس در جنوب باریکه غزه سنگر گرفته بودند منتشرکرد.

العالم - فلسطین اشغالی

بر اساس این ویدئو، صحنه‌های هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر، به دیروز پنجشنبه برمی گردد که توسط دوربین های پهپاد انتحاری القسام قبل از برخورد با ساختمان مورد نظر مخابره شده است.

القسام پیش از این نیز صحنه‌هایی از هدف قرار دادن محل تجمع نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی با پهپادهای تهاجمی خود، از جمله "الزواری" در مرز با باریکه غزه و داخل منطقه اشغال شده غزه را منتشر کرده بود که با موفقیت به اهداف از پیش تعیین‌شده خود اصابت کرده بودنند.

از زمان آغاز تهاجم زمینی گسترده ارتش اشغالگر در باریکه غزه در اواخر اکتبر گذشته، گردان‌های القسام صحنه‌های بسیاری از هدف قرار دادن نظامیان و ادوات جنگی‌شان را در محورهای مختلف درگیری با متجاوزان اشغالگر به نمایش گذاشته‌اند که از جمله آن می‌توان به هدف قراردان تانک‌ها با استفاده از خمپاره‌های ضد تانک، همچنین مورد اصابت قراردادن تانک‌ها با مین‌های انفجاری و نیز نصب و برپایی کمین‌های موفق اشاره کرد .

این حملات همچنین شامل هدف قرار دادن نیروهای پیاده ارتش اشغالگر با خمپاره‌های ضد نفر، علاوه بر درگیری‌های رودررو با دشمن و شلیک مستقیم تک‌تیرانداز، ونیز یورش به مقر فرماندهی اشغالگران در مناطق مختلف بوده است.

پربیننده ترین خبرها