در گفت وگو با العالم؛

پدر و مادر 2 جوان فلسطینی شهادت همزمان فرزندان خود را روایت کردند+ ویدیو

شنبه 27 مرداد 1403 - 18:28

شهر جنین در شمال کرانه باختری رود اردن، با اهدای حدود ۱۶۰ شهید ، بالاترین تعداد شهدا را از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) به خود اختصاص داده است.

العالم فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم با حضور در منزل عمر و سیف الدین ابوعبید دو برادر شهید در محله شرقی شهر جنین گزارش داد: این دو نفر در یورش اخیر نیروهای اشغالگر به شهر جنین و اردوگاه آن، در حمله هوایی اشغالگران به شهادت رسیدند.

خانم بهیه مادر این دو شهید با حزن و اندوه بسیار عکس های کودکی فرزندان شهیدش و اتاق خواب آنان را به خبرنگار العالم نشان داد.

عمر و سیف ابوعبید در جریان یورش نیروهای اشغالگر به مناطق شرقی شهر جنین در حمله هوایی شهید شدند.

به گزارش العالم ، عمر یک سال پیش در حمله هوایی اشغالگران در اردوگاه جنین به شدت زخمی شده بود و با این حال به ادامه راه مقاومت به همراه برادرش سیف الدین اصرار می ورزید.

علی ابوعبید پدر این دو شهید به خبرنگار العالم گفت: موشک مستقیم به عمر اصابت کرد و عمر بدنش تکه تکه شد اما سیف الدین مجروح شد و حدود نیم الی یک ساعت در اتاق مراقبت های ویژه بستری بود ولی او نیز به برادر شهیدش ملحق شد. میان این دو برادر عشق زیادی بود و سیف الدین حاضر نشد که برادرش را تنها بگذارد.

به گزارش العالم ، عکس ها و یادگاری ها و عطرهای باقی مانده بر لباس های این دو شهید ، تنها چیزهایی است که از آن ها به جای مانده است ، این وضعیتی است که رژیم اشغالگر برای هزاران فلسطینی به وجود آورده است.

عمر و سیف ابوعبید مسیر جهاد و مبارزه با دشمن اشغالگر را با یکدیگر طی کردند و در نهایت این مسیر با شهادت آنان به پایان رسید.

پربیننده ترین خبرها