تأیید شهادت دو فرمانده القسام در جنین

تأیید شهادت دو فرمانده القسام در جنین
يکشنبه 28 مرداد 1403 - 09:56

گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، از شهادت دو فرمانده قسام به نام‌های رأفت دواسی و احمد ابوعره در جنایت ترور "اسرائیل" در جنین در شمال کرانه باختری اشغالی خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

این گردان‌ها شامگاه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند: با افتخار و با کمال تسلیم به خواست خداوند و اطمینان به پیروزی قریب‌الوقوع، شهادت رأفت محمود دواسی، «فرمانده قسام در استان جنین» (از روستای السیله الحارثیه) و احمد ولید ابوعره (از روستای عقابا)، عصر روز شنبه در حمله هوایی هواپیماهای صهیونیست،به خودروی آنها در داخل شهر جنین در شمال کرانه باختری اشغالی را به اطلاع ملت فلسطین و مردم کشورهای عربی و اسلامی می‌رسانیم .

القسام با اشاره به نقش عمده جهادی آنها افزود: آنها مسئول برنامه‌ریزی و اجرای چندین عملیات خاص بودند که مهم‌ترین آن بمب‌گذاری یک خودروی نمر در جنین در 27 ژوئن 2024 میلادی و همچنین عملیات کمین سه گانه در نزدیکی روستای المطله در 23 جولای 2024 میلادی و همچنین عملیات دره اردن در 11 اوت 2024 میلادی بود.

این گردان‌ها تاکید کردند خون رهبران شهیدشان، عامل و انگیزه‌ای برای عملیات‌های بیشتر مجاهدین قسام در تمامی استان‌های کرانه باختری اشغالی و کشتار بیش از پیش نیروهای رژیم صهیونستی خواهد بود.

این دو رزمنده گردان‌های القسام شامگاه شنبه با بمب‌گذاری خودرویی در جنین واقع در شمال کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیدند.

برخی منابع محلی گزارش دادند یک پهپاد اسرائیلی یک خودرو را در منقطه البطیخه در جنین بمباران و مستقیماً به آن اصابت کرد که باعث آتش گرفتن و کشته شدن افراد داخل آن شد.

وزارت بهداشت از انتقال دو شهید بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده به بیمارستان دولتی جنین و زخمی شدن پزشکی که در حال عبور از آنجا بود، خبر داد.

پربیننده ترین خبرها