عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در "خان یونس" و "نتساریم" + فیلم

يکشنبه 28 مرداد 1403 - 21:36

گروهان های قدس" و گردان های قسام شاخه های نظامی جنبش جهاد اسلامی و حماس، در دو ویدیوی جداگانه، صحنه هایی از عملیات خود را در حمله به نیروهای ارتش صهیونیستی مستقر در محور "نتزاریم" و نیز منطقة خان يونس منتشر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، ویدیوی اول در این خبر، حمله نیروهای مقاومت گروهان های قدس را نشان می دهد که محل تجمع سربازان و خودروهای دشمن اشغالگر صهیونیست را در منطقه " واقع القراره" در شمال شرقی خان یونس با شلیک گلوله های خمپاره هدف قرار داده و منهدم می کنند.

SV

و اما در ادامه این خبر ویدیوی دوم، حمله های گردانهای "قسام" شاخه نظامی حماس را نشان می دهد که شامل صحنه هایی از هدف قرار دادن نیروهای دشمن صهیونیستی متشکل از 10 سرباز با شلیک یک موشک ضد نفر در مجاورت دانشکده در محله "تل‌الهوا" واقع در جنوب شهر غزه است.

این گردان با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: "مبارزان القسام توانستند یک بمب بشکه‌ای و یک بمب ضربه‌ای دیگر را در میان نیروهای دشمن اسرائیلی که در حال پیاده شدن از خودروهای نظامی در غرب منطقه الحوض، غرب شهرک حمد، شمال خان یونس بودند ، منفجر و آنها را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

در همین حال روزنامه یدیعوت آحرونوت تایید کرد که یک سرباز اسرائیلی از تیپ چتربازان بر اثر هدف قرار گرفتن با گلوله آرپی جی در خان یونس به شدت زخمی شده است.

پربیننده ترین خبرها