اظهارات یک بلاگر آمریکایی درباره نفرت جهانیان از رژیم اسرائیل + ویدئو

سه شنبه 30 مرداد 1403 - 18:59

یک بلاگر آمریکایی با تاکید بر اینکه «اسرائیل» یکی از شرورترین رژیم‌ها در تاریخ معاصر است، خطاب به صهیونیست‌ها گفت: پیش از آنکه خود را قربانی جلوه دهید، باید بدانید که چگونه رفتارهای شما باعث بیزاری جهانیان از شما شده است.

العالم ـ فلسطین

یک بلاگر آمریکایی تاکید کرد که سوال من از اسرائیلی‌هایی که همچنان از نسل‌کشی در غزه حمایت می‌کنند، این است که آیا می‌دانید که چقدر جهان از شما بیزار است؟ من بر این عقیده‌ام که پس از مشاهده برخی ویدئوها در شبکه اجتماعی ایکس و تیک توک، مشخص شد که شما در انزوا بسر می‌برید. کسانی که در سال‌های اندک گذشته و یا سال گذشته نظر خاصی درمورد «اسرائیل» نداشتند، اینک از شما بیزار هستند. من یک آمریکایی هستم که پیش از این فریب پروپاگاندای «اسرائیل» را خورده بودم.

وی افزود: بنابراین، اگر قبلاً نظر من را می‌پرسیدند، می‌گفتم «اسرائیل جای شگفت‌انگیزی است، زیرا مسیح در آنجا متولد شده است. آنگاه می‌گفتم که این مکانی است که از یهودیان محافظت می‌کند، اسرائیل مکانی است که پس از هولوکاست ایجاد شد تا پناهگاهی برای یهودیان باشد، اما آنها در حال مبارزه با یهودی‌ستیزی از کشورهای اطراف خود هستند. آنها باید در این وضعیت امنیتی زندگی کنند، زیرا گروه‌هایی از عرب‌های یهودی‌ستیز وجود دارند که می‌خواهند آنها را بکشند».

وی ادامه داد: اما اگر شما امروز از من در مورد «اسرائیل» سؤال کنید، می‌گویم که «اسرائیل» یکی از شرورترین رژیم‌ها در تاریخ معاصر است و قبل از اینکه بخواهید خود را قربانی جلوه دهید، باید بدانید که چگونه رفتارهای شما سبب شده تا کل دنیا در مقابل شما بایستد.

پربیننده ترین خبرها