تظاهرات گسترده یمنی‌ها در محکومیت سکوت اعراب در قبال جنایات در غزه

جمعه 2 شهريور 1403 - 22:38

مردم یمن امروز در شهرهای مختلف این کشور با برگزاری تظاهرات گسترده جنایات رژیم اشغالگر در باریکه غزه را محکوم و بر حمایت خود از از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

مردم پایتخت صنعا با حضور بسیار گسترده در تظاهرات حمایت از مردم غزه در میدان السبعین، و نیز در چندین استان دیگر این کشور علیه سکوت اعراب در قبال نسل‌کشی اشغالگران در غزه شعار دادند.

احمد العلی، هماهنگ کننده جبهه جنوب در یمن برای مقابله با تهاجم و اشغالگری، گفت: آمریکا پشت همه این جنایات ایستاده، و آن را پوشش می‌دهد و هر روز با حمایت از این رژیم مجوز کشتار مردم غزه را صادر می‌کند وهمچنان به جنایت خود علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه می‌دهد.

تظاهرکنندگان در یمن که با شعار «غزه واقصی... جهاد و استقامت تا پیروزی» به خیابان‌ها آمده بودند با تاکید بر ادامه مواضع دولت ومردم یمن در حمایت از فلسطین تا توقف تجاوزات کامل رژیم صهیونیستی در غزه و آزادی الاقصی، از عملیات دریایی ونظامی جدید ارتش یمن علیه کشتی های مرتبط با رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت کردنند.

راهپیمایی های همبستگی با مردم فلسطین امروز از صنعا تا صعده، تعز، حدیده، حجه، ضمار، اب، عمران ودر چندین استان بزرگ یمن امتداد یافت که در پی آن مردم خواستار ادامه حمایت از غزه و لزوم پاسخ به ویرانگری وجنایات دشمن صهیونیستی شدند.

پربیننده ترین خبرها