گزارش العالم از راهپیمایی زائران کربلا در حمایت از مردم فلسطین

يکشنبه 4 شهريور 1403 - 20:29

شرکت کنندگان در راهپیمایی همبستگی و حمایت از مردم فلسطین که اقشار مقاومت اسلامی و خانواده شهدای الحشد الشعبی بودند، برای تجدید بیعت، اعلام وفاداری و ایستادگی در برابر جنایت نسل‌کشی فلسطینیان به سرکردگی اشغالگران صهیونیست، در شهر مقدس کربلا راهی حرم امام حسین (ع) شدند.

العالم - عراق

عباس الطایی یکی از مسئولان کمیته برگزاری راهپیمایی همبستگی با فلسطین به خبرنگار العالم در عراق گفت:«این راهپیمایی از مقابل حرم امام حسین (علیه السلام) در حمایت از آرمان اسلام و مسلمین، دین خدا، غزه و مردم مظلوم آن و نیز اعلام جنگ علیه رژیم ظالم صهیونیستی برگزار شد.»

در همین راستا ابورقیه الدراجی یکی از فرماندهان الحشد الشعبی در مصاحبه با العالم خاطرنشان کرد: «امروز خانواده شهدا و خانواده‌های مجاهدان در کنار حضرت زینب (سلام الله علیها) قرار گرفتند و در این راهپیمایی مشارکت کردند. ما همواره از حوادث غزه غمگین هستیم و آمدیم تا تجدید عهد کنیم و به پیروزی قریب الوقوع بسیار امیدواریم.

در این راهپیمایی پرچم‌های فلسطین، تصاویر شهدای پیروزی و شهدای الحشد الشعبی که در راه دفاع از میهن و عتبات عالیات فداکاری کردند، برافراشته شد و مشارکت‌کنندگان بر پیمودن راه شهدا برای آزادسازی قدس شریف تاکید کردند.

احمد تقی الساعدی یکی از مسئولان الحشد الشعبی گفت: اینجا قهرمانان، مردم و خانواده‌های شهدا در این راهپیمایی سالانه مرکزی حضور به هم رساندند تا در حمایت از غزه و فلسطین این ندا را سر دهند: «گوش به فرمان توایم ای حسین!»

امسال، آرمان فلسطین به طور گسترده در زیارت اربعین تجسم یافت و تصاویر باشکوهی از همبستگی با مردم غزه ثبت شد. این اقدام الهام‌گرفته از انقلاب حسینی (ع) و بر پایه اصول وحدت، پایداری و مبارزه با ظالم به ویژه جنایت‌های آمریکا و وحشی‌گری‌های صهیونیستها است.

پربیننده ترین خبرها