حمله پهپادی از خاک سوریه به سرزمین‌های اشغالی

حمله پهپادی از خاک سوریه به سرزمین‌های اشغالی
دوشنبه 5 شهريور 1403 - 09:05

منابع خبری از ورود دست‌کم یک پهپاد از خاک سوریه به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

العالم ـ سوریه

منابع صهیونیستی گزارش دادند که یک پهپاد وارد منطقه «حمه غدیر» واقع در مثلث مرزی سرزمین‌های اشغالی فلسطین، سوریه و اردن شده است.

این منابع خاطرنشان کردند که تحقیقات درمورد محل دقیق پرتاب این پهپاد ادامه دارد و هنوز مشخص نیست که این پهپاد از اردن، سوریه و یا عراق پرتاب شده است.

از سوی دیگر برخی منابع اعلام کردند که دست‌کم یک پهپاد وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده و به نظر می رسذ که از خاک سوریه شلیک شده است.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروی هوایی اش یک پهپاد را در شرق دریاچه «طبریا» رهگیری و ساقط کرده و این پهپاد از خاک سوریه وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده است.

صبح دیروز ( یکشنبه) حزب الله لبنان با شلیک و پرتاب دست کم ۳۰۰ موشک و پهپاد از جنوب لبنان در عملیات انتقامی، شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

به دنبال این عملیات، حزب‌الله لبنان ظهر یکشنبه از پایان مرحله نخست پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده جهادی ارشد خود، با شلیک انبوهی از موشک به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان در دومین بیانیه خود طی دیروز اعلام کرد: با استعانت از خداوند متعال مرحله اول (پاسخ به ترور فواد شکر) با موفقیت کامل به پایان رسیده است.

در بیانیه حزب الله خاطرنشان شده است: این مرحله شامل هدف قرار دادن پادگان‌ها و مواضع اسرائیلی برای تسهیل عبور پهپادهای تهاجمی به سمت هدف مورد نظرشان در عمق رژیم اشغالگر بود.

پربیننده ترین خبرها