افسر ارتش اشغالگر دستور نسل‌کشی در لبنان را صادر کرد!

افسر ارتش اشغالگر دستور نسل‌کشی در لبنان را صادر کرد!
چهارشنبه 7 شهريور 1403 - 09:19

در بحبوحه تشدید تنش نظامی در مرزهای مشترک لبنان با فلسطین اشغالی، یک افسر ارشد رژیم اشغالگر از سربازانش خواسته است که دست به نسل‌کشی در لبنان بزنند.

العالم- فلسطین اشغالی

"آدی انگرت" افسر بهداشت روانی ارتش اشغالگر در پستی در پلتفرم "ایکس" نوشت: فرمانده جدید در "تیپ الاسکندرنا" از سربازان خود خواسته است که در لبنان نسل‌کشی کنند.

این توییت افسر بهداشت روانی ارتش اشغالگر موجی از واکنش‌ها را در میان صهیونیست‌ها برانگیخته است و پست‌های او حذف شدند ولی نسخه‌ای از آن همچنان در رسانه‌های عبری‌زبان بازنشر می‌شود.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل گفت: آدی انگرت، افسر بهداشت روانی در تیپ الکساندرتا، عصر دوشنبه در شبکه‌های اجتماعی نوشت که سرهنگ "موشه بسال" فرمانده جدید این تیپ امیدوار است که جنگجویان (سربازان) مرتکب نسل‌کشی شوند.

این منبع افزود: انگرت گزیده‌ای از نامه‌ای را که سرهنگ بسال به سربازان فرستاده را ضمیمه توییتش کرده و نوشته است: روستاهای لبنان متروکه می‌شوند و جاده‌های آن، دیگر در دسترس نخواهد بود.

طبق گزارش کانال ۱۲ عبری‌زبان، سربازان تیپ الاکساندر تا بیش از ۲۰۰ روز از دوران خدمت را در مرزهای مشترک با لبنان و باریکه غزه مستقر شده‌اند.

این منبع خاطرنشان کرد که انگرت در پست دیگری نوشت که سربازان حزب "صهیونیسم مذهبی" به رهبری "بزالل اسموتریچ" وزیر دارایی "فرقه‌ای از مرگ‌خواران" توصیف کرده است.

این در حالی‌ست که مرزهای جنوبی لبنان شاهد تشدید تنش نظامی با طرف صهیونیستی است.

پربیننده ترین خبرها