جهاد اسلامی: دشمن به دنبال تسلیم کرانه باختری و الحاق آن است

جهاد اسلامی: دشمن به دنبال تسلیم کرانه باختری و الحاق آن است
چهارشنبه 7 شهريور 1403 - 13:05

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی جنگ و حملاتی همه جانبه را علیه شمال کرانه باختری و اردوگاه‌های آن آغاز کرده است و ما قبلا نسبت به آن هشدار داده بودیم.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ این جنبش خاطرنشان کرد که دشمن صهیونیستی به دنبال انتقال کانون نزاع به کرانه باختری با هدف ایجاد واقعیت‌هایی جدید جهت تسلیم این منطقه و الحاق آن به اراضی اشغالی و سیطره بر مقدسات ما طی جنگی وجودی علیه ملت فلسطین است.

جهاد اسلامی تصریح کرد: این علمیات نظامی در چارچوب طرح‌های دشمن برای سیطره بر قدس و مسجد الاقصی انجام می‌گیرد، زیرا دشمن به دنبال اجرای طرح‌های شوم یهودی‌سازی خود از جمله ساخت کنیسه در مسجد الاقصی است که این به چالش کشیدن وقیحانه امت اسلامی و عربی و نقض صریح تمامی قوانین و معاهدات بین‌المللی است.

این جنبش با اشاره به اینکه گردان‌های گروهان‌های قدس وارد رویارویی شدیدی با اشغالگران در کرانه باختری شدند، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در کرانه باختری نیز هانند غزه در حال ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات مقابل دیدگاه جهانیان و در سایه سکوت رسمی و مردمی کشورهای عربی است.

جهاد اسلامی تاکید کرد که دشمن تحت حمایت‌های آمریکا همچنان به نسل‌کشی در غزه علیرغم درخواست‌های مکرر برای توقف آن ادامه می‌دهد و اجازه ورود کمک‌ها برای غیرنظامیان را نمی‌دهد.

این جنبش خواستار تحرک فوری جامعه جهانی برای توقف جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین شد و ملت‌های اسلامی و عربی را هم به تحرک فوری برای دفاع از ملت و مقدسات فلسطین فراخواند.

پربیننده ترین خبرها