در گفت‌وگو با العالم مطرح شد:

هدف رژیم اشغالگر از عملیات نظامی در کرانه باختری چیست؟

چهارشنبه 7 شهريور 1403 - 18:24

نایب رئیس شورای قانونگذاری فلسطین در طولکرم اظهار داشت هدف یورشی نظام رژیم اشغالگر به کرانه باختری، که چندین روز طول خواهد کشید اشغال مجدد این منطقه مشخصا بخش شمالی آن است. 

العالم ـ فلسطین اشغالی

"حسن خریشه" طی گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم بیان داشت که نیروهای رژیم اشغالگر تعمدا اردوگاه های شمال کرانه باختری را مورد هدف قرار می دهد، چه در اردوگاه جنین چه در طولکرم، نورشمس، فارعه، طوباس و اردوگاه شعفاط در نزدیکی قدس اشغالی. ارتش رژیم اشغالگر همه اینها را در چهارچوب عملیاتی جدید تحت عنوان "اردوگاه‌های تابستانی" انجام می دهد و چنان در آن بی پرواست که گویی سربازانش برای گذراندن تعطیلات به کرانه باختری آمده اند.

خریشه اشاره کرد که رژیم صهیونیستی تمام ابزارهای خود همچون جنگنده ها، پهپادها، خودروهای زرهی و بولدوزرها را بکار می گیرد تا تمام زیرساخت ها را از بین ببرد و بدین ترتیب مجازاتی دسته جمعی علیه فلسطینی‌های اردوگاه‌نشین و شهرهایی که هنوز به آنها حمله نشده، تحمیل کند.

نایب رئیس شورای قانونگذاری فلسطین در طولکرم خاطرنشان کرد: از سوی دیگر رژیم اشغالگر تلاش می کند جایگاه مردمی مقاومت را از بین ببرد که البته از مدتها پیش در این تلاش خود به شدت شکست خورده است. این مسئله در سخنان اسموتریچ، گالانت و گانتز نیز مشاهده شده که حتی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به راحتی به فلسطینی ها می گوید: "بروید". این به مثابه تلاشی برای بیرون راندن اجباری آوارگان از اردوگاه ها، و تکرار همان تراژدی غزه است که ساکنان از منطقه ای به منطقه دیگر آواره شده اند.

گفتنی است که به دنبال آغاز عملیات گسترده رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری از بامداد امروز، منابع فلسطینی اعلام کردند که اشغالگران تا این لحظه 11 فلسطینی را به شهادت رسانده اند درهمین حال وزیر خارجه این رژیم خواستار کوچاندن فلسطینان از کرانه باختری شد.

پربیننده ترین خبرها