پهپادهای رژیم اشغالگر باغات کشاورزی لبنان را به آتش کشیدند

شنبه 10 شهريور 1403 - 19:45

رژیم اشغالگر با استفاده از پهپادها و پرتاب مواد محترقه بر روی باغات کشاورزی در مناطق ناقوره و میس‌الجبل لبنان و ایجاد آتش‌سوزی‌های بزرگ، مناطق کشاورزی را به آتش کشید.

العالم - لبنان

حسین عزالدین خبرنگار العالم در جنوب لبنان گزارش داد: شهرک‌های طیبه، دیر سریان، یحمر و اشقیف در منطقه نبطیه لبنان با توپخانه‌های رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه هدف گلوله های شدید توپ قرار گرفت.

بنابر این گزارش، مقاومت اسلامی لبنان نیز اخیراً در عملیاتی پایگاه المرج را با تسلیحات موشکی هدف قرار داد در همین زمینه رسانه‌های رژیم اشغالگر از اصابت موشک‌هایی در مجاورت شهرک صهیونیستی «مسکاف» بدون تلفات جانی خبر دادند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که مقاومت لبنان هنوز بیانیه ای در این‌باره صادر نکرده است.

بنابر این گزارش، مقاومت لبنا سحرگاه امروز با عملیات کیفی، مقر گردان توپخانه 411 و همچنین مقر 300 در پادگان یارا واقع در شمال فلسطین اشغالی را با موشک‌های فلق و برکان هدف قرار داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز شهرک‌های الطیره، یاطر، زبکیم و دیگر شهرک‌ها را هدف قرار داد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: در حملات صبح امروز رژیم صهیونیستی، برخی پهپادهای کوچک مواد محترقه را بر روی باغات کشاورزی در مناطق ناقوره و میسالجبل پرتاب کردند که منجر به وقوع آتش‌سوزی‌های بزرگی شد به طوری که نیروهای دفاع شهری و آتش نشانی را بر آن داشت تا برای کنترل و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور یابند.

همچنین جنگنده‌های صهیونیست هر از گاهی با پرواز در ارتفاع پایین اقدام به شکستن دیوار صوتی بر فراز برخی روستاها و مناطق جنوبی می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها