بمباران چادرهای آوارگان در خان‌یونس/ تعداد شهدا همچنان در حال افزایش است

بمباران چادرهای آوارگان در خان‌یونس/ تعداد شهدا همچنان در حال افزایش است
سه شنبه 13 شهريور 1403 - 08:29

سرویس دفاع غیرنظامی غزه اعلام کرد "در پی بمباران سحرگاه امروز اشغالگران صهیونیست که چادرهای آوارگان فلسطینی را در نزدیکی زندان قدیمی "اصداء" در خان یونس واقع در جنوب باریکه غزه هدف قرار داد، دو غیرنظامی از جمله یک کودک شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند. 

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه های فلسطینی پیشتر گزارش داده بودند "در این بمباران بالگردهای اسرائیلی به چادرهای پناهگاه اسکان آوارگان در شمال غربی خان یونس، بسیاری شهید و زخمی و مفقود شده اند".

از سوی دیگر "محمود بصل"، سخنگوی سرویس دفاع غیرنظامی غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد "شامگاه دوشنبه در بمباران رژیم صهیونیستی که تجمع شهروندان فلسطینی را در مقابل مدرسه محل اسکان آوارگان در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار داد، 5 فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند".

وی افزود "منزل خانواده "الأنقح" در محله "التفاح"در شرق شهر غزة هم بمباران گردیده و از تعداد اعضاء شهید این خانواده اطلاع دقیقی در دست نیست".

یک منبع میدانی نیز گفت: "این بمباران محل فروش نان آماده در شمال غزه را هدف قرار داده است".

شایان ذکر است بمباران رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد که منجر به شهید و زخمی شدن بسیاری از ساکنان آن شده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد"رتش رژیم صهیونیستی در ادامه حملات زمینی، هوایی و دریایی خود در 24 ساعت گذشته، 3 جنایت قتل عام جدید علیه خانواده‌های فلسطینی در مناطق مختلف نوار غزه انجام داده که در طی آن 48 تن شهید و 70 نفر زخمی بر جای گذاشته است.

این وزارتخانه تصریح کرد: "نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مجموعه ای از حملات را به مناطق پرجمعیت و منازل مسکونی در وسط نوار غزه انجام داده، و در اثر آن منازل ده ها خانواده را در اردوگاه "بریج"، خیابان صلاح الدین، شهر رفح، اردوگاه نصیرات، محله "صبره" و اردوگاه جبالیا مورد هدف قرار گرفته است".

گفتنی است تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد سیصد و سی و سومین روز خود شد و تعداد شهدا به 94 هزار و 154 نفر و تعداد مجروحان آن نیز به 40 هزار و 738 نفر رسید.

پربیننده ترین خبرها