در ادامه ی گستاخی و جنایات اسرائیلیها؛

یورش نیروهای صهیونیستی به منزل خطیب مسجد الاقصی

یورش نیروهای صهیونیستی به منزل خطیب مسجد الاقصی
سه شنبه 13 شهريور 1403 - 09:43

دفتر حقوقی شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی، از یورش نیروهای اطلاعاتی - جاسوسی رژیم صهیونیستی به منزل وی در قدس اشغالی خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

سرویس اطلاعاتی احضاریه ای را برای شیخ عکرمه فرستاده و در آن از باجوئی این شخصیت در ساعت نه صبح امروز در بند 4 زندان الماسکوبیه در قدس اشغالی خبر داده است.

این اقدام با توجه به تشدید فشارهای اعمال شده از سوی مقامات اشغالگر صهیونیستی بر شخصیت های مذهبی و سیاسی فلسطینی در قدس انجام می شود که هدف آن تضعیف نقش آنها در دفاع از مسجد الاقصی و مسائل ملی است.

از سوی دیگر خبرگزاری فلسطین گزارش داد یک نوجوان در سحرگاه روز سه شنبه در جریان تهاجم مستمر به اردوگاه "تولکرم" بر اثر اصابت گلوله های اشغالگران کشته شد.

به گزارش منابع پزشکی و محلی "این نوجوان به نام محمد کنعان در حالی که همراه پدرش در یکی از محله های اردوگاه آوارگان فلسطینی تردد داشته بر اثر اصابت گلوله تک تیرانداز صهیونیست به سرش به شهادت رسیده و پدرش بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پهلو مجروح شده است که هردو آنها به بیمارستان دولتی شهید "ثابت" منتقل گردیده اند.

نیروهای اشغالگر در میان تشدید محاصره اردوگاه "طولکرم"، و استقرار تک تیراندازهای خود بر روی ساختمان های مرتفع مجاور ومشرف به آن هجوم وحشیانه برده ، و هواپیماهای شناسایی آنها در آسمان غزه و اردوگاههای فلسطینیان در ارتفاع کم به پرواز خود ادامه می دهند.

این جنایتکاران صهیونیست همچنین به حومه منطقه "الجراد" در شرق طولکرم یورش برده و پس از احاطه کردن آن در میان شلیک بمب های صوتی همه افراد حاضر در آنجا را مورد بازجویی و تفتیش قرار داده اند.

پربیننده ترین خبرها