گزارش العالم از گسترش حملات نظامی اشغالگران در کرانه باختری+ ویدئو

سه شنبه 13 شهريور 1403 - 22:55

خبرنگار العالم در کرانه باختری با اشاره به گسترش حملات نظامی ارتش اشغالگر علیه مناطق مختلف در کرانه باختری، از شهادت تعدادی از جوانان فلسطینی به ضرب گلوله نظاميان رژیم اشغالگر خبر داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

رایه عروق خبرنگار العالم در اردوگاه جنین در کرانه باختری گفت: رژیم صهیونیستی حملات نظامی خود را در کرانه باختری گسترش داده و خودروهای ارتش صهیونیستی با یورش به اردوگاه طولکرم، یک کودک و دو جوان را به قتل رساندند.

در جنین، نظامیان صهیونیست یک کودک را هنگام محاصره منزلی در شهرک کفردان به قتل رساندند. در اردوگاه جنین درگیری میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست همچنان ادامه دارد. خبرنگاران و امدادگران همچنان در اردوگاه حضور دارند و یک تک‌تیرانداز صهیونیست 4 خبرنگار را هنگام پوشش خبری به ضرب گلوله مجروح کرد.

امدادگران به رغم فشارهای ارتش اشغالگر و سختی کار کردن در چنین شرایطی، همچنان به تلاش‌های خود برای کمک به مجروحان ادامه می‌دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که نظامیانش 14 مبارز را از آغاز عملیات به قتل رسانده‌اند. اما در بیانیه‌های خود نمی‌گوید که ده‌ها غیرنظامی که حتی یک بار سلاح به دست نگرفته بودند، نیز به قتل رسانده است. اوضاع در کرانه باختری هم مانند غزه بسیار دشوار شده است و هیچ نشانه‌ای از راه‌حل‌ سیاسی در غزه و پایان حملات نظامی ارتش اشغالگر در کرانه باختری وجود ندارد.

پربیننده ترین خبرها