جزئیات کشته شدن 3 اسرائیلی در تیراندازی یک اردنی در نزدیکی گذرگاه کرامه

جزئیات کشته شدن 3 اسرائیلی در تیراندازی یک اردنی در نزدیکی گذرگاه کرامه
يکشنبه 18 شهريور 1403 - 14:08

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، یک راننده کامیون اردنی  صبح امروز پس از خروج از گذرگاه کرامه از سمت اردن به سمت منطقه اسرائیلی در محل تخلیه بار کامیون ها، با تیراندازی به سه اسرائیلی آنها را به هلاکت رساند.

العالم اردن

وی افزود: راننده اردنی پس از تیراندازی با یک کلت به سمت گروهی از مقامات و افسران امنیتی اسرائیلی حاضر برای بازرسی کامیون‌هایی که از اردن می‌آمدند، توسط نیروهای اشغالگر اسرائیلی کشته شد

وی با اشاره به عبور کامیون های بارگیری شده اردن از گذرگاه مرزی اردن به منطقه ای به نام منطقه حمل و نقل کالا در گذرگاه المبی اسرائیل (گذرگاه الکرامه) افزود: در این گذرگاه یک فضای بسیار بزرگی برای تخلیه کامیون های اردنی وجود دارد به طوری که کامیون های فلسطینی بتوانند کالاها را حمل کنند، که فرآیندی با مراحل پیچیده است .

وی این عملیات را نشانه ناکامی نیروهای امنیتی اسرائیل در تامین امنیت کامیون ها دانست که افزون بر اسکن و بازرسی دستی از 3 منطقه بازرسی عبور می کنند. این راننده اردنی متاثر از حوادث فلسطین، دست به چنین اقدامی زد.

رژیم اشغالگر اسرائیل از این منطقه اردن می ترسد زیرا دارای بیش از 60 درصد جمعیت فلسطینی در این منطقه است و تظاهرات گسترده ای در حمایت از مقاومت برگزار می شود و ادامه حملات اسرائیل دیگر راننده ها را برای انجام اقداماتی مشابه تشویق خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها