شهادت ١٦ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ٤٠هزار و ٩٨٨ نفر افزایش یافت

شهادت ١٦ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ٤٠هزار و ٩٨٨ نفر افزایش یافت
دوشنبه 19 شهريور 1403 - 16:47

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد که شمار کلی شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به ٤٠ هزار و ٩٨٨ شهید رسیده است.

العالم - فلسطین

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه با صدور بیانیه‌ای جدید‌ترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حملات خود به باریکه غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ٤٠ هزار و ٩٨٨ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

علاوه بر این بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه این باریکه به زخمی‌شدن ٩٤ هزار و ٨٢۵ نفر از ساکنان نوار غزه انجامیده است.

همچنین این وزارتخانه فلسطینی تصریح کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲ جنایت و کشتار را در حق فلسطینیان ساکن باریکهغزه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تصریح کرد که در پی این ۲ جنایت اشغالگران صهیونیست در حق فلسطینیان ساکن نوار غزه، ١٦ نفر به شهادت رسیده‌اند.

این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در باریکه غزه به زخمی‌شدن ٦٤ نفر از ساکنان این باریکه منجر شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها