پایگاه هوایی سرلشکر محمودآبادی با حضور فرمانده سپاه پاسداران در ارومیه افتتاح شد

پایگاه هوایی سرلشکر محمودآبادی با حضور فرمانده سپاه پاسداران در ارومیه افتتاح شد
چهارشنبه 21 شهريور 1403 - 11:24

پایگاه هوایی سرلشکر شهید محمود آبادی با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در ارومیه به بهره برداری رسید.

العالم - ایران

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: فرماندهان و رزمندگان نیروهای زمینی به کوه معنا می بخشند و سربازان نیز زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند.

سردار حسین سلامی افزود: همه راهبرد ها باید یک مابه ازا در روی زمین داشته باشد و هر کشوری اگر ابتکار عمل داشته باشد اقتدار لازم را دارد و همه موفقیت ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می کند.

وی اضافه کرد: امنیت، رفاه و پیشرفت قدرت های شیطانی معادل تخریب و قتل عام سایرین است و این معادله به عنوان نمونه کامل در غزه مشهود است.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه نیز دراین مراسم اظهار کرد: ما در منطقه شمال غرب با ضد انقلاب و دشمنان در حال جنگ هستیم و در این منطقه عملیات های مختلف در مقابله با شرارت های بد خواهان انجام شده است.

وی اضافه کرد: طرح های مهمی مثل افتتاح این پایگاه در زمینه دفاع و مقابله اجرا شده است که مطمئنا بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها