وزارت اوقاف فلسطین هشدار داد:

خطر بزرگی که در کمین قبه الصخره است +ویدیو

خطر بزرگی که در کمین قبه الصخره است +ویدیو
جمعه 23 شهريور 1403 - 13:34

یک سازمان یهودیان افراطی ویدیویی را منتشر کرد که در آن قبه الصخره در داخل مسجد الاقصی و حریم آن در آتش گسترده می‌سوزد.

العالم - فلسطین اشغالی

سازمان یهودیان افراطی موسوم به "فعالان جبل الهیکل" ویدیویی را در پلتفرم ایکس با عبارت "پیروزی مطلق" منتشر کرد. این سازمان ویدیوی دیگر را برای دومین بار با عبارت "به زودی در همین روزها" باز نشر کرده است.

مسجد الاقصی در خطر است
شعار این سازمان افراطی، تاسیس معبد خیالی به‌جای مسجد الاقصی است و در جهت سازماندهی حملات یهودیان افراطی به محوطه مسجد الاقصی فعالیت می‌کند.

مسجد الاقصی در خطر است
وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین درباره تشدید روند تحریک اسرائیلی‌ها علیه مسجد الاقصی هشدار داده است.

این وزارتخانه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: "خطر نفرت‌پراکنی و تخریب مقدسات اسلامی کاملا واضح است و هیچ نیازی به تحقیق و بررسی ندارد".

در این بیانیه تصریح شده است: "این گفتمان ویرانگر افراطی مبتنی بر یک سری افسانه و داستان‌های دروغینی است که اهداف روشن و واضحی را دنبال می‌کنند".

وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین ترویج این گفتمان را نشانه‌ای بر حمایت‌های سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی از این قبیل نقشه‌ها و حملات روزانه این گروه‌های افراطی تروریست به مسجد الاقصی می‌داند.

این وزارت‌خانه از جامعه بین‌الملل خواست این حملات جنون‌آمیز گروه‌های افراطی صهیونیست را که با حمایت علنی رژیم اشغالگر صورت می‌گیرد، متوقف کنند.

همچنین از شهروندان قدس خواسته است هشیاری خود را در برابر ترفند‌های این گروه افراطی برای اجرای نقشه‌هایشان حفظ کرده و پیوسته در داخل مسجد الاقصی حضور داشته باشند.

وزرای رژیم صهیونیستی به‌خصوص ایتمار بن گویر، وزیر امنیت قومی و بتسلئیل سموتریش، وزیر دارایی رژیم، به رغم انتقادات اسلامی و عربی و بین‌المللی هر از گاهی وارد حریم مسجد الاقصی می‌شوند.

تجاوز صهیونیست‌های افراطی به حریم مسجد الاقصی و اجرای آیین‌های تلمودی و رقص و آواز در هفته‌های اخیر شدت بیشتری گرفته است.

گروه‌های افراطی با دعوت علنی به تاسیس معبد خیالی بر ویرانه‌های مسجد الاقصی، عامل اصلی حملات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی هستند.

پربیننده ترین خبرها