واکنش سخنگوی گردان های قسام به حمله موشکی یمن به تل آویو

واکنش سخنگوی گردان های قسام به حمله موشکی یمن به تل آویو
يکشنبه 25 شهريور 1403 - 16:42

سخنگوی گردان های قسام گفت: سلاح مورد استفاده یمنی ها در عملیات هدف قرار دادن یافا در تل آویو و موضعی که هدف قرار گرفته شد، تحولی کیفی است که در نبرد طوفان الاقصی تاثیرگذار خواهد بود.

العالم ـ فلسطین اشغالی

ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس، روز یکشنبه در واکنش به عملیات امروز یمن علیه اراضی اشغالی در اظهاراتی خاطرنشان کرد: رژیمی که قادر به رهگیری یک موشک نیست؛ قادر به گسترش جنگ در جبهه‌های جدید نیست.

ابوعبیده عملیات ویژه نیروهای مسلح یمن علیه یک هدف نظامی در نزدیکی تل آویو را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: ما از موضع مردم عزیز یمن در حمایت از برادران خود در فلسطین و آمادگی آنها برای فداکاری در این راه بسیار قدردانی می‌کنیم.

سخنگوی گردان های قسام افزود: سلاح مورد استفاده در این عملیات و موضعی که هدف قرار گرفته شد، بیانگر تحولی کیفی است که در نبرد طوفان الاقصی تاثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی همچنان در باتلاق غزه گرفتار است، این رژیم و متحدانش حتی از عهده رهگیری و خنثی کردن یک موشک نیز برنیامدند.

سخنگوی گردان های قسام افزود: این رژیم که قادر به رهگیری یک موشک نشده است، ناتوان‌تر از آن است که جنگ را در جبهه‌های جدید گسترش دهد؛ بلکه روز به روز شاهد عملیات غافلگیرانه بیشتری از این جبهه‌ها خواهد شد.

ابوعبیده گقت: گسترش جنگ به جبهه‌های دیگر اقدامی احمقانه و به این معنا است که بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) این رژیم را به سمت فاجعه‌ای حتمی سوق می‌دهد.
سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز اعلام کرد: یگان موشکی ما به یاری خداوند عملیات نظامی ویژه‌ای را اجرا کرد که در آن یک هدف نظامی در منطقه یافا در فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با یک موشک بالستیک جدید فراصوت انجام شد که در اصابت به هدف خود موفق عمل کرد و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خورد.

وی تصریح کرد: این موشک مسافتی در حدود ۲۰۴۰ کیلومتر را ظرف ۱۱ دقیقه و نیم طی کرد و موجب هراس و وحشت محافل صهیونیستی شد به شکلی که برای اولین بار در تاریخ دشمن صهیونیستی، بیش از ۲ میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها رفتند.

پربیننده ترین خبرها