اعلام آمادگی "انصارالله یمن" برای اعزام هزاران رزمنده آموزش دیده به لبنان

اعلام آمادگی
سه شنبه 27 شهريور 1403 - 09:38

«نصرالدین عامر»، معاون رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن، با تاکید بر دنباله دار بودن "حملات به تل‌آویو" ، آمادگی این جنبش را برای اعزام صدها هزار مبارز در صورت گسترش رویارویی در شمال فلسطین اعلام کرد.

العالم - یمن

عامر در بیانیه ای ویژه، به خبرگزاری فلسطینی شهاب گفت "موشک دیروز بعنوان بخشی از پاسخ به بمباران بندر حدیده نیست، همچنین هواپیمای "یافا" تنها به عنوان حملات ابتر و بی دنباله و صرفا برای پاسخ مورد استفاده قرار نگرفته بلکه تا پایان تجاوز به غزه بخشی از عملیات جاری خواهد بود".

وی افزود: "ما قصد داریم توانایی خود را برای حمله به هر هدفی در سرتاسر سرزمین های اشغالی فلسطین گسترش دهیم و با سرعت بالایی روی آن کار می کنیم".

این مقام مسئول مقاومت یمن، در خصوص تهدیدات اشغالگران مبنی بر گسترش دامنه رویارویی در جبهه شمالی با لبنان، تصریح کرد "ما به توان برادران حزب الله در زدن ضربه مهلک به دشمن صهیونیستی اطمینان داریم و در هر رویارویی درکنار آنها خواهیم بود و آمادگی این را داریم که در صورت نیاز صدها هزار رزمنده آموزش دیده به لبنان اعزام کنیم و همانطور که از برادران مقاومت در فلسطین حمایت می کنیم از آنها نیز حمایت خواهیم کرد زیرا موضع ما مبتنی بر اصول اعتقادی است.

پربیننده ترین خبرها