انصارالله: آمریکا و اسرائیل بزرگترین بازنده انقلاب یمن هستند/ پایبندی به حمایت از فلسطین/زرادخانه پیشرفته پهپادی، دریایی و زمینی یمن/ کشتار جمعی در لبنان با انفجار دستگاه های ارتباطی/ رژیم صهیونیستی خطری برای همگان است 

انصارالله: آمریکا و اسرائیل بزرگترین بازنده انقلاب یمن هستند/ پایبندی به حمایت از فلسطین/زرادخانه پیشرفته پهپادی، دریایی و زمینی یمن/ کشتار جمعی در لبنان با انفجار دستگاه های ارتباطی/ رژیم صهیونیستی خطری برای همگان است 
شنبه 31 شهريور 1403 - 16:39

رهبر انصارالله یمن گفت: ما موظفیم برای مقابله با دشمن اسرائیلی وارد عمل شویم؛ در غیر این صورت با این سطح از وحشیگری، تجاوز و جنایت، این رژیم خطری جدی برای همگان است.

العالم ـ یمن

سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن طی سخنانی به مناسبت سالروز انقلاب 21 سبتامبر یمن و نیز در خصوص تحولات نبرد طوفان الاقصی که به صورت مستقیم از شبکه خبری العالم پخش شد، اظهار داشت: انقلاب 21 سپتامبر یک دستاورد واقعی برای ملت یمن است، این انقلاب کاملا یک تصمیم مردمی بوده است.

وی گفت: تمام فعالیت‌هاو مواضعی که در چارچوب انقلاب 21 سپتامبر اتخاذ شده، مواضعی یمنی بوده است بدون هیچ گونه نفوذ و دخالت خارجی.

رهبر انصارالله یمن افزود: دشمن به رهبری آمریکایی ها و اسرائیلی ها بزرگترین بازنده انقلاب 21 سپتامبر محسوب می شود زیرا کنترل مستقیم خود را بر کشور ما از دست داد.

وی افزود: آمریکا با توجه به جاه طلبی‌های آن برای کنترل کامل یمن و بهره برداری از ثروت آن، اولین بازنده انقلاب 21 سپتامبر است.

الحوثی در ادامه گفت: خصومت رژیم صهیوینستی و نگرانی آن در قبال انقلاب 21 سپتامبر تا حدی است که این رژیم انقلاب 21 سپتامبر را خطرناکتر از سلاح هسته ای ایران دانست.

وی گفت: آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و مزدوران آنها در تمام این سالها، با راه اندازی جنگ، در صدد اعمال سیطره مجدد علیه کشور ما بودند. متجاوزان پروژه ای جز پروژه اشغال و کنترل و سلب آزادی و استقلال ما نداشتند.

الحوثی با بیان این که دشمنان نتوانستند بر کشور ما تسلط پیدا کنند و مردم عزیز ما این دستاورد را حفظ کردند، تصریح کرد: قبل از 21 سپتامبر، سفیر آمریکا در صنعا بیشترین نفوذ را در نهادهای مختلف رسمی یمن داشت و تصمیم گیرنده اصلی بود.

وی در ادامه گفت: هدف گیری سیستماتیک و سازمان یافته توسط دشمنان در چارچوب آنچه جنگ نرم و جنگ سخت نامیده می شود، وجود دارد.

مردم یمن در حمایت از فلسطین استوار هستند

رهبر انصارلله یمن افزود: با وجود همه چالش ها، خطرات و توطئه ها، موضع مردم ما در حمایت از مردم فلسطین، روشن، صریح، قوی و استوار است.

وی گفت: مردم ما هرگز از پایبندی خود به مساله محوری فلسطین و حمایت از مردم فلسطین دست نکشیدند.

یمن از زرادخانه پیشرفته پهپادی، دریایی و زمینی برخوردار است

الحوثی در ادامه خاطرنشان کرد: ما زرادخانه جنگی پیشرفته ای در اختیار داریم که بسیاری از کشورها ندارند.

وی افزود: کشور ما از لحاظ پهپادی، قدرت دریایی، تشکیل و توسعه نیروی زمینی در سطح پیشرفته ای قرار دارد.

الحوثی گفت: اگر از ابتدا به سمت ساخت و ساز اقتصادی بدون تقویت توان نظامی یا امنیتی روی می آوردیم، دشمن با یک اقدام نظامی همه چیز را نابود می کرد.

رهبر انصالله یمن افزود: بدون توسعه توانمندی‌های نظامی و در اختیار داشتن نیروی نظامی و امنیتی بزرگ که مانعی در مقابل دشمن ایجاد کند، هیچ اقدام سازنده دیگری از حمایت و امنیت برخوردار نخواهد بود.

هدف از انفجار دستگاه های ارتباطی ارتکاب کشتار جمعی در لبنان بود

الحوثی در ادامه به جنایتگری رژیم صهیونیستی در لبنان اشاره کرد و گفت: هدف از جنایات دشمن اسرائیلی در لبنان، هدف قرار دادن دسته جمعی مردم و ارتکاب جنایت نسل‌کشی هزاران لبنانی بود.

وی افزود: بمب گذاری دستگاه های ارتباطی و پیجرها از سوی دشمن صهیونیستی در لبنان با هدف کشار و قتل عام بیشترین تعداد از مردم لبنان صورت گرفت.
رهبر انصارالله یمن گفت: با هرجنایت جدیدی که رژیم صهیونیستی مرتکب می شود، ثابت می شود که برای مقابله با این رژیم، چاره ای جز خلاص شدن از آن وجود ندارد.

موظف به مقابله با دشمن صهیونیستی هستیم / رژیم صهیونیستی خطری برای همگان است
الحوثی خاطرنشان کرد: ما موظفیم برای مقابله با دشمن اسرائیلی وارد عمل شویم؛ در غیر این صورت با این سطح از وحشیگری، تجاوز و جنایت، این رژیم برای همگان خطر جدی ایجاد می کند.

وی افزود: جنایت دشمن اسرائیل در هدف قرار دادن رهبران حزب الله و مبارزان مقاومت و غیرنظامیان، اقدامی در راستای تشدید تنش و حملات جنایتکارانه و وحشیانه است.

الحوثی گفت: نقش حزب الله و جبهه لبنان در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت در باریکه غزه، نقشی بزرگ، مهم و تاثیرگذار است. رویارویی حزب الله با دشمن اسرائیلی نه برای حزب الله، نه برای رهبران آن و نه برای هواداران ثابت قدم حزب الله، تازگی ندارد.

وی افزود: حزب الله برای چندین دهه فداکاری‌های بزرگی انجام داده است، اما همچنان منسجم و استوار باقی مانده و توانایی‌های نظامی و ساختار سازمانی آن همچنان در حال رشد و توسعه است.

الحوثی گفت: دشمن صهیونیستی با این جنایات و وحشی‌گری‌ها، نه در فلسطین، نه در لبنان و نه در دیگر جبهه‌های پشتیبانی از فلسطین، به اهداف خود نخواهد رسید.
وی افزود: نبرد حزب‌الله لبنان، گردان‌های قسام، گروهان‌های قدس و بقیه گروه های مقاومت، نبردی واحد در رویارویی با دشمن اسرائیلی و متحدانش است.

برای انجام اقدامی عظیم تر در حمایت از فلسطین تلاش می کنیم

رهبر انصارالله یمن گفت: ما به دنبال آن هستیم تا در کنار برادران خود در حزب الله لبنان و همه آزادگان امت باشیم.

الحوثی افزود: موضع ما در جبهه پشتیبانی از فلسطین نیز موضعی راسخ و استوار است و برای انجام اقدامی عظیم‌تر در حمایت از مردم فلسطین تلاش می کنیم.

عبور موشک بالستیک فراصوت یمن از سامانه های رژیم صهیونیستی

وی در ادامه با اشاره به حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در نزدیکی تل آویو با موشک بالستیک فراصوت و طی بیش از 2000 کیلومتر برای رسیدن هدف گفت: حمله موشکی نیروهای یمنی به یافا در نزدیکی تل آویو طی هفته گذشته یک عملیات بزرگ، تاثیرگذار و ویرانگر برای دشمن بود.

الحوثی خاطرنشان کرد: در این حمله موشک شلیک شده به تمام سامانه های دفاعی دشمن نفوذ کرد. این عملیات در چارچوب مرحله پنجم تشدید عملیات نظامی علیه دشمن، دستاورد مهمی بود.

دستاورد نظامی نیروهای یمنی در سرنگونی پهپاد آمریکایی MQ-9

رهبر انصارالله یمن همچنین گفت: عملیات اخیر سرنگونی پهپاد جاسوسی نظامی آمریکایی MQ-9 دستاورد بسیار مهمی در زمینه رویارویی پدافند هوایی یمن با دشمنان است.

وی درخصوص تامین نیروی انسانی نظامی یمن نیز افزود: فعالیت های مرتبط با بسیج از مهم‌ترین فعالیت‌ها در یمن است و همچنان ادامه دارد، تعداد افرادی که برای آموزش نظامی در بسیج ثبت‌نام کرده‌اند تقریبا به نیم میلیون نفر رسیده است و صدها هزار نفر دیگر پیش از این در چارچوب تشکیلات نظامی، آموزش دیده‌اند.

پربیننده ترین خبرها