گزارش العالم از شکست بزرگترین حمله هوایی رژیم اسرائیل به لبنان/ حمله حزب الله با 100 موشک به پایگاههای اسرائیلی

شنبه 31 شهريور 1403 - 22:50

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز (شنبه) یک روز پس از بمباران یک ساختمان مسکونی در حومه جنوبی بیروت و  ترور فرماندهان حزب‌الله و  شهادت و زخمی شدن برخی از غیر نظامیان ، روستاهای جنوب لبنان را هدف حملات گسترده‌ قرار دادند.

العالمفلسطین اشغالی

حسین عزالدین خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان گزارش داد: حمله امروز جنگنده رژیم صهیونیستی بزرگترین حمله هوایی به بسیاری از مناطق لبنان از نظر تعداد حملات جنگنده ها از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و جبهه پشتیبانی بین جنوب لبنان و فلسطین اشغالی و همچنین تعدد نقاطی است که در این حملات مورد هدف قرار گرفت، به طوری که امروز (در زمان انتشار خبر) 122 حمله به 22 نقطه در چندین روستای جنوبی اتفاق افتاد.

بنابر این گزارش، نشانه ی شکست بمباران جنگنده های صهیونیستی این بود که همزمان و پس از این حملات، افزون بر 100 موشک مقاومت از سکوهای خود به سمت پایگاههای اسرائیلی در جولان اشغالی سوریه و شمال فلسطین شلیک شد.

خبرنگارالعالم خاطرنشان کرد: این پاسخ نشان داد مقاومت تحت تأثیر قرار نگرفته است، زیرا رژیم اشغالگر اسرائیل مدعی بود که سکوهای موشکی مقاومت را هدف قرار داده است در حالی که موشک های مقاومت از نظر کنترل ، پرتاب و هجوم به سمت پایگاههای رژیم اشغالگر مانند گذشته بود.

پربیننده ترین خبرها