واکنش الجزیره به تعطیلی دفتر این شبکه از سوی رژیم صهیونیستی در رام الله/ لحظه مصادره میکروفون الجزیره ازسوی ارتش اسرائیل

واکنش الجزیره به تعطیلی دفتر این شبکه از سوی رژیم صهیونیستی در رام الله/ لحظه مصادره میکروفون الجزیره ازسوی ارتش اسرائیل
يکشنبه 1 مهر 1403 - 16:49

شبکه الجزیره قطر در واکنش به تعطیلی دفتر این شبکه از سوی رژیم صهیونیستی در رام الله واقع در کرانه باختری فلسطین خاطرنشان کرد: مقامات  اسرائیلی با این اقدامات سرکوبگرانه خود رد صدد هستند تا جهانیان را از دیدن وقایع و حقایق در اراضی اشغالی و باریکه غزه باز دارند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: ما اقدام جنایتکارانه نظامیان اشغالگر در حمله به دفتر الجزیره در رام الله را به شدت محکوم می‌کنیم.

این شبکه تصریح کرد: ما ادعاهای نادرست مقامات اسرائیلی برای توجیه حمله غیرقانونی خود به دفتر الجزیره در رام الله را رد می‌کنیم.

الجزیره افزود: مقامات اسرائیلی با این اقدامات سرکوبگرانه خود به دنبال آن هستند تا جهانیان را از دیدن وقایع و حقایق در اراضی اشغالی و باریکه غزه باز دارند.

این شبکه خبری تلویزیونی قطر خاطرنشان کرد: با وجود اقدامات اسرائیلی‌ها به منظور ساکت کردن صدای ما، ما متعهد به انتقال حقایق به صورت حرفه‌ای هستیم. ادامه سرکوب مطبوعات آزاد توسط «اسرائیل» با هدف پنهان کردن اقداماتش در باریکه غزه و کرانه باختری اشغالی انجام می‌شود.

الجزیره تصریح کرد: ما کابینه نتانیاهو را مسئول تامین امنیت خبرنگاران خود می‌دانیم و اقدامات قانونی را برای محافظت از حقوق خود و کسانی که با ما کار می کنند، دنبال خواهیم کرد.
شبکه الجزیره به دنبال تعطیلی دفتر این شبکه از سوی رژیم صهیونیستی در رام الله واقع درکرانه باختری فلسطین، ویدیویی از لحظه مصادره میکروفون این شبکه ازسوی این رژیم را منتشر کرد.
میکزوفون

پربیننده ترین خبرها