در پاسخ به حملات تل آویو به مراکز غیر نظامی در الحدیده؛

مسئول یمنی: به اهداف غیرنظامی رژیم صهیونیستی حمله خواهیم کرد

مسئول یمنی: به اهداف غیرنظامی رژیم صهیونیستی حمله خواهیم کرد
يکشنبه 8 مهر 1403 - 19:12

یک مسئول یمنی در واکنش به حمله امروز (یکشنبه) جنگنده های رژیم صهیونیستی به اهداف غیرنظامی در شهر بندری الحدیده اعلام کرد که یمن نیز در واکنشی تلافی جویانه اهداف غیر نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد.

العالم ـ یمن

این مسئول یمنی که نامی از وی برده نشده، شبکه المیادین گفته است: در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به اهداف غیرنظامی در شهر بندری الحدیده، با این حملات مقابله به مثل خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: حملات رژیم اسرائیل به بندر الحدیده، نیروگاه برق و فرودگاه به هیچ وجه باعث نمی‌شود یمن عملیات نظامی خود علیه این رژیم را متوقف کند.

او افزود: در واکنش به حمله صهیونیست‌ها به اهداف غیرنظامی، ما نیز مواضع غیرنظامی را هدف قرار خواهیم داد و صهیونیست‌ها باید متوجه این مساله باشند. بانک اهداف ارتش یمن در عمق رژیم صهیونیستی، بزرگ و راهبردی است و ارتش برای همه سناریوها آماده است.

وی گفت: دشمن اسرائیلی تعمدا مواضع غیرنظامی را هدف قرار می‌دهد و این منجر به واکنش‌های مردمی علیه آن می‌شود.

این مسوول یمنی در ادامه همچنین تصریح کرد: آمریکا در این حمله به دشمن صهیونیستی چراغ سبز نشان داد و باید عواقب آن را تحمل کند. وی گفت: آمریکا در حملات تجاوزکارانه خود به یمن شکست خورده و دشمن صهیونیستی نیز در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد ماند.

او تصریح کرد که ارتش یمن می‌داند که چگونه با دشمنان اسرائیلی و آمریکایی مقابله کند.

رسانه صهیونیستی جروزالم پست به دنبال بمباران امروز شهر بندری الحدیده گزارش داد که ارتش اسرائیل شدیدترین حمله را علیه حوثی‌ها (انصارالله) در یمن از ابتدای جنگ انجام داده است.

پربیننده ترین خبرها