موج جدید حملات رژیم صهیونیستی؛ شهادت 33 نفر در بقاع لبنان/ امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد

موج جدید حملات رژیم صهیونیستی؛ شهادت 33 نفر در بقاع لبنان/ امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد
دوشنبه 9 مهر 1403 - 07:35

جنگنده های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در موج جدید حملات به لبنان با بمباران بی سابقه به منطقه بقاع تاکنون 33 نفر را به شهادت رسانده اند، شده حملات به گونه ای بوده است که هر لحظه امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد.

العالم ـ لبنان

بنابرگزارش الجزیره، رژیم صهیونیستی با تشدید حملات بر لبنان اکنون تمامی خاک این کشور را آماج حملات جنگنده‌های خود قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ما یک موج جدید حملات هوایی به شرق لبنان و دره بقاع را آغاز کردیم.

منابع لبنانی از شهادت دستکم ۳۳ تن در حمله به منطقه بعلبک و هرمل در دره بقاع واقع در شرق لبنان خبر دادند. براساس این گزارش، شهرک‌های شمسطار و النبی شیت و النبی عثمان نیز در البقاع هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

خبرها حاکی است که با توجه به شدت حملات صهیونیست‌ها، هر لحظه امکان افزایش آمار شهدا وجود دارد.
منابع خبری همچنین گزارش دادند که مناطقی در شهر صور در جنوب لبنان از جمله شهرک «المنصوری» و «القلیله» نیز بار دیگر از سوی جنگنده های رژیم اسرائیل بمباران شده است.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته (یکشنبه/ 8 مهر ماه) بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به لبنان 109 نفر شهید و 364 تن دیگر زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها