نماینده حزب الله در پارلمان لبنان: مقاومت شکست ناپذیر است و به مقابله با دشمن ادامه می‌دهد

نماینده حزب الله در پارلمان لبنان: مقاومت شکست ناپذیر است و به مقابله با دشمن ادامه می‌دهد
سه شنبه 10 مهر 1403 - 12:04

"حسن فضل الله" نماینده جناح "وفادار به مقاومت" در پارلمان لبنان با تاکید بر بالا بودن روحیه مقاومت در میان نیروها، بیان کرد " آنچه خواست کنونی و لازم است "پایداری، پایداری، پایداری" است.

العالم - لبنان

فضل الله دیروز دوشنبه در یک مصاحبه تلویزیونی درباره تهدید "اسرائیل" مبنی بر حمله زمینی به لبنان گفت "وقتی با دشمن در میدان مقابله می‌کنیم، می‌دانیم که چگونه از مقابل مقاومت و مجاهدین فرار می‌کند... ما اراده‌ای داریم که در میدان به آن عمل می‌کنیم و مقاومت ما از از ناقوره تا شبعا در حال جنگیدن با دشمن است.. عرصه مقاومت پهناور و شکست‌ناپذیر است".

این مقام پارلمانی مقاومت تصریح کرد "مقاومت در موضع مستحکمی قرار دارد و به مقابله با دشمن مورد حمایت آمریکا و متحدان غربی‌اش ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه نبرد ما جلوگیری از دستیابی دشمن به اهدافش است، افزود "اکنون لحظه تقابل و ایستادگی است و اولویت در توقف تجاوز به مردم، کشورمان و مردم فلسطین است".

عضو جناح "وفاداری به مقاومت" در خصوص شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت "ما ایمان، اراده و صلابت داریم و خون سید حسن نصرالله در خون صدها هزار رزمنده مقاومت که آماده مبارزه‌اند، می‌جوشد".

وی با اشاره به فقدان و از دست دادن شهید سید حسن نصرالله، اظهار داشت "فطرت رهبران ما این است که تا شهادت و پیروزی در میدان مبارزه کنند..حجم از جان‌گذشتگی نمی‌تواند بر مقاومت خدشه‌ای وارد کند و آن را شکست دهد و ما به مقابله با دشمن "اسرائیلی" ادامه خواهیم داد".

فضل الله درباره وضعیت عملیات نظامی و راهبردی میدانی مقاومت این‌گونه توضیح داد " امروز ما وارد مرحله جدیدی شده‌ایم و مقاومت در میدان حضور دارد و این نشان می‌دهد که "مقاومت با ساختار، موقعیت، و تسلیحات، منسجم و بنیه ی محکمی دارد و در عمق میدان جنگ از کشور خود دفاع می‌کند".

وی در ادامه گفت 30 سال شهید سید نصرالله بر این مسیر نظارت و اشراف داشت به طوری که هیچ اضطراری نمی‌توانست آن را متزلزل کند او همیشه در حال آماده‌سازی مقاومت برای هر اقدام فوری بود و چشم‌اندازی برای آینده ای طولانی برای ما برنامه‌ریزی کرد."

فضل الله با اشاره به اینکه شهید سید نصرالله گرانبهاترین چیزی را که یک انسان می‌تواند به ملت، وطن خود، و فلسطین و غزه تقدیم کند به ما داده، افزود: او شهید شد تا به کاروان نورانی شهدا همانگونه که از خدا خواسته بود، بپیوندد.

او در پایان گفتگوی خود اضافه کرد " ما رهبری دوست داشتنی و عزیز که راهبری در سطح کل منطقه بود را از دست داده ایم".

پربیننده ترین خبرها