حماس: آتش‌افروزی دشمن صهیونیستی در منطقه، تنها این رژیم را به آتش خواهد کشید

حماس: آتش‌افروزی دشمن صهیونیستی در منطقه، تنها این رژیم را به آتش خواهد کشید
چهارشنبه 11 مهر 1403 - 16:27

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی در باریکه غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان فلسطینی در مراکز اسکان آوارگان هرگز نمی‌تواند ملت و مقاومت فلسطین را تسلیم کند.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش حماس در بیانیه‌ای خاطر نشان کرد که جنایات وحشیانه بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف باریکه غزه از جمله بمباران وحشیانه خانه‌های فلسطینیان در شرق خان یونس در جنوب این باریکه و حملات جنایتکارانه به مدرسه مسقط و مرکز ایتام "الأمل"، که آوارگان فلسطینی در آن اسکان یافته‌اند و طی آن حدود 80 نفر به شهادت رسیدند، در ادامه سیاست‌های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی صورت می‌گیرد که قتل و کشتار حداکثری فلسطینیان را در چارچوب نسل‌کشی در غزه از حدود یک سال قبل در پیش گرفته است.

حماس افزود: ما تاکید می‌کنیم که جنایات بی‌وقفه دشمن صهیونیستی تحت حمایت‌های آمریکا هرگز نمی‌تواند عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف یا مقاومت را تسلیم کند.

این جنبش بیان کرد که جنایات دشمن صهیونیستی تنها موجب اصرار هرچه بیشتر ملت و مقاومت فلسطین بر ادامه رویارویی با اشغالگران و بیرون راندن آنان از این سرزمین در مسیر تحقق خواسته‌های ملت از جمله آزادی و حق تعیین سرنوشت خواهد شد.

حماس خواستار تحرک فوری برای حمایت از غیرنظامیان فلسطینی و توقف جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و ملت‌های منطقه و ممانعت از گسترش دایره جنگ و ویرانگری در منطقه شد.

این جنبش عنوان کرد آتشی که رژيم اشغالگر به دنبال برافروختن آن در منطقه است، تنها این رژیم را به آتش خواهد کشید.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها