حزب‌الله پرچمدار مقاومت در برابر رژیم اشغالگر خواهد ماند +فیلم

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 10:24

فعالان سیاسی فلسطینی با تاکید بر ادامه راه شهید سید حسن نصر الله تا رسیدن به آزادی و استقلال، می‌گویند حزب‌ الله می‌تواند با انتخاب رهبران جدید، همچنان پرچمدار مقاومت تا نابودی رژیم اشغالگر باشد.

ا‌لعالم - فلسطین اشغالی

عمر عساف، فعال سیاسی فلسطینی در حاشیه تظاهراتی در رام الله به خبرنگار العالم گفت: پیام ما این است که به این خون‌های پاکی که در راه یاری فلسطین بر خاک لبنان ریخته‌اند افتخار می‌کنیم و این پیام، پیام وفاداری به حزب‌الله است که در راه آزادی فلسطینی جانفشانی بسیاری کرده است. ما اطمینان داریم که حزب‌الله می‌تواند با انتخاب رهبران جدید، همچنان پرچمدار مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی و احقاق حقوق فلسطینی‌ها و دفاع از مقدسات عربی و فلسطینی و همه جهان اسلام باشد.

عبد الله یولیو، رئیس‌ کلیسای کاتولیک روم هم گفت: "رحمت و عظمت و جاودانگی نثار سید مقاومت سید حسن نصر الله و همه شهدای ما باد.. پیام ما در برابر رشادت ایشان این است که در برابر عظمت ایشان در سکوت، تعظیم می‌کنیم و به او می‌گوییم عذر ما بپذیر و ما انشاءالله پیروز خواهیم شد. ما سراپا امید به پیروزی و آزادی و استقلال به اذن خدا هستیم".

حلمی الاعرج، عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراسی برای آزادی فلسطین گفت: "ما اینجا جمع شده‌ایم تا جنایت ترور شهید سید حسن نصر الله، سید الشهدا و مقاومت را، محکوم کنیم و به مقاومت و ملت برادر لبنان و حزب‌الله تسلیت بگوییم و اعلام کنیم که همه جبهه‌ها، واحد و متحد هستند و هیچ‌چیزی نمی‌تواند جبهه فلسطین و لبنان را از هم جدا کند تا روزی که رژیم اشغالگر نابود شود و فلسطین به آزادی و استقلال برسد و کشور مستقل فلسطین تاسیس شود".

پربیننده ترین خبرها