فعالان عراقی: از هر قطره خون رهبر حزب‌الله صدها حسن نصرالله متولد خواهد شد + فیلم

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 12:28

به گزارش خبرنگار العالم در بغداد، فعالان عراقی با تاکید بر تداوم راه مقاومت، با شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت تجدید پیمان کردند.

العالم - عراق

یکی از حاضران در مراسم مردمی گرامیداشت یاد و خاطره دبیرکل فقید حزب الله جناب آقای حسن نصرالله و شهدای مقاومت به خبرنگار العالم گفت: از شهادت رهبر مقاومت سید حسن نصرالله بسیار اندوهگین هستیم. شهادت برای ما پدیده جدیدی نیست. او به شهدای پیشین خود، حاج قاسم و حاج ابومهدی المهندس پیوست. شهادت وی عزم ما را برای مقاومت درهم نمی‌شکند زیرا همه سید حسن نصرالله هستند. همانطور که سید علی خامنه‌ای رهبر ایران فرمودند موازنه قوا در منطقه در گرو قدرت مقاومت است و ما در راه سید حسن نصرالله قدم برمی‌داریم و درود خداوند بر شهدای صالح باد!»

یکی دیگر از شهروندان عراقی به خبرنگار العالم گفت: «شهادت مجاهد بی بدیل و سرور مقاومت سید حسن نصرالله را به جهان اسلام، مراجع عظام تقلید و محضر مبارک صاحب العصر و الزمان تسلیت عرض می‌کنیم. این رهبر بزرگ مقاومت بیش از 30 سال با بی عدالتی و ظلم مبارزه کرد و در سال های 2000 و 2006 و در عملیات‌های آزادسازی اخیر، یهودیان را شکست داد و در کنار مردم آزاده در فلسطین عزیز و عزیز ایستاد. ان‌شاء‌الله به برکت خون وی فلسطین به زودی آزاد خواهد شد.»

یکی از رهبران حشد الشعبی نیز در حاشیه این مراسم به العالم گفت: « مردم عراق به مقاومت وفادارند و هرگز فضیلتهای هیچکس را فراموش نمی‌کنند. مقاومت مرز ندارد و عراق، سوریه، یمن، لبنان، ایران همگی جزئی از مقاومت اسلامی هستند. هر جا مردمی مظلوم هستند، مقاومت اسلامی آن جا حضور دارد، ما همیشه با بی عدالتی مبارزه می‌کنیم و در این قضیه ظالم یک یهودی اسرائیلی است.»

وی افزود که اگر با هر قطره خون رهبر مقاومت لبنان صدها حسن نصرالله متولد می‌شود.

پربیننده ترین خبرها