خبرنگار العالم گزارش داد:

تلفات اسرائیل در لبنان غیر‌قابل سانسور است

جمعه 13 مهر 1403 - 11:35

رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که سامانه‌های پدافندی این رژیم در حملات موشکی ایران به‌شدت آسیب دیده‌اند. این رژیم در حمله زمینی به جنوب لبنان هم متحمل خسارت‌های سنگینی شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

"فارس الصرفندی" خبرنگار العالم در رام الله در گزارشی تصریح کرد که اسرائیلی‌ها اعتراف کرده‌اند که سامانه‌های پدافند هوایی این رژیم در حملات موشکی ایران به‌شدت خسارت دیده‌اند و این رژیم برای بازسازی پدافند هوایی خود، به زمان زیادی نیاز دارد.

در این گزارش آمده است: "پنهان کردن این حجم از خسارت سنگینی که رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به جنوب لبنان هم غیر ممکن است".

در این گزارش تصریح شده است: "به رغم تلاش رژیم اشغالگر برای سانسور خسارت‌های ناشی از حمله موشکی ایران، این خسارت‌ها به‌قدری واضح هستند که جایی برای سانسور و پرده‌پوشی باقی نمانده است. همه شهروندان فلسطینی و شهرک‌نشینان صهیونیست به وضوح و به چشم خود دیدند که موشک‌های ایران به دقت به هدف برخورد کردند".

فارس الصرفندی در ادامه گفت: "این رژیم امروز هم نمی‌تواند حجم خسارت‌هایی را که ظرف دو یا سه روز گذشته در حمله زمینی به جنوب لبنان متحمل شده است را مخفی کند. "

خبرنگار العالم تصریح کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی در بدو حمله به منطقه مرزی "مارون الراس" متحمل خسارت‌های شدیدی شده و می‌شوند به طوری‌که آنها زیر ضربات بی‌امان مقاومت مجبور به عقب‌نشینی شدند.

پربیننده ترین خبرها