هلال احمر ایران اردوگاه اسکان مهاجران لبنانی را در مرز سوریه و لبنان ایجاد کرد+ویدئو

شنبه 14 مهر 1403 - 16:36

رئیس جمعیت هلال احمر ایران که به منظور بررسی راهکارهای امدادرسانی به جنگ زدگان لبنانی به همراه وزیر خارجه کشورمان عازم سوریه شده بود، از برپایی اردوگاهی برای اسکان مهاجران لبنانی در مرز سوریه و لبنان خبر داد.

العالم ـ لبنان

به گزارش شبکه خبری العالم، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر ایران ویدیوئی از اردوگاه اسکان مهاجران لبنانی منتشر و تصریح کرد: محل اصلی که برای اردوگاه مهاجران لبنانی از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است، در مرز بین سوریه و لبنان و است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: در این اردوگاه اقلام بیمارستان سیار و اقلامی که برای زیست و امکانات زیستی برای اردوگاه لازم است، از سوی همکاران هلال احمر و بقیه دستگاه ها کاملا مهیا شده است و انشاالله به زودی پذیرای آوارگان مظلوم لبنانی خواهد بود.

کولیوند تاکید کرد: ما با تمام توان و ظرفیت در خدمت آوارگان مظلوم و حتی مجروحین و مصدومینی هستیم که بتوانیم برای مداوا به اینجا منتقل کنیم.

رئیس جمعین هلال احمر ادامه داد: از عزیزانی که اینجا را در اختیار جمعیت هلال احمر ایران قرار دادند و نیز مردمی که این امکانات را ارسال کردند، تشکر می‌کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران همچنین ویدئویی از اردوگاه محل اسکان موقت برای مهاجران لبنانی که توسط جمهوری اسلامی ایران برپا شده است، منتشر کرد.

.

پیرحسین کولیوند روز گذشته به منظور بررسی راهکارهای امدادرسانی به جنگ‌زدگان لبنانی به همراه عباس عراقچی وزیر خارجه ایران عازم سوریه شد‌.

پیرحسین کولیوند به همراه با سیدعباس عراقچی و پس از سفر به لبنان و دیدار با مقامات این کشور، در راستای بررسی راهکارهای نحوه افزایش کمک‌رسانی بهداشتی و درمانی به جنگ‌زدگان لبنانی عازم سوریه شدند تا با مسئولین بهداشتی و هلال احمر سوریه نیز دیدار و رایزنی کنند.

پربیننده ترین خبرها