خبرنگار العالم گزارش داد؛

بمباران گذرگاه‌های بقاع و هشدار درباره وقوع فاجعه انسانی

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 12:39

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق غیر نظامی و تجاری بقاع و شهرک‌های اطراف آن حمله کردند. این در حالی است که اوضاع انسانی به دلیل حملات عمدی رژیم صهیونیستی به گذرگاه‌ها و جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه پیوسته وخیم‌تر شده است.

العالم - لبنان

خبرنگار العالم در بقاع گزارش داد حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به محله‌ها و شهرک‌های اطراف این منطقه از‌جمله نبی شیث، وحوش بردی تا سرعین، حلباتا، علوش و اطراف شهر بعلبک از شب گذشته تا اصبح امروز ادامه داشته است.

در این گزارش آمده است دیروز عصر صدای انفجار بزرگی در شهرک "الخضر" در جنوب بعلبک به گوش می‌رسد. در این حمله‌ها ۵ نفر بخ همراه یک خانواده کامل از‌ جمله یک کودک و مادر به شهادت رسیدند. این در حالی است که حملات پهپاد‌ها و جنگنده‌های رژیم اشغالگر همچنان ادامه‌دارد.

خبرنگار العالم به نقل از مقامات منطقه مرزی "هرمل" بین سوریه و لبنان درباره ورود کمک‌های بشردوستانه گفت که گذرگاه "جوسیه" در منطقه هرمل ٢٤ ساعته تحت نظارت رژیم صهیونیستی است.

طبق این گزارش، ظرف دو روز گذشته این گذرگاه بیش از ٤ بار مورد حمله قرار‌ گرفته است و حملات پهپادی رژیم صهیونیستی مانع بازسازی این گذرگاه می‌شود.

خبرنگار العالم درباره اوضاع هرمل و گذرگاه جوسیه خاطرنشان کرد که گفت که در مناطق امکان ورود کمک‌های بشردوستانه یا خروج آوارگان به مناطق داخل سوریه وجود ندارد.

پربیننده ترین خبرها