مسکو: حزب‌الله زنجیره فرماندهی خود را از دست نداده است

مسکو: حزب‌الله زنجیره فرماندهی خود را از دست نداده است
چهارشنبه 18 مهر 1403 - 19:40

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در انتقادی شدید از رژیم صهیونیستی گفت: کابینه بنیامین نتانیاهو تمایل دارد "جغرافیای جنگ در منطقه را گسترش دهد".

العالم - فلسطین اشغالی

"ماریا زاخارووا" سخنگوی وزارت خارجه روسیه با مطرح کردن حملات هوایی مکرر رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: یک بار دیگر اسرائیل با حمله موشکی به یک ساختمان مسکونی چند طبقه در منطقه پرجمعیت دمشق، حاکمیت سوریه را به شدت نقض کرده است. ظالمانه است که چنین اقداماتی به معنای واقعی کلمه به یک رویه معمول در سوریه، لبنان و باریکه غزه تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: روسیه حمله اخیر اسرائیل به دمشق را به شدت محکوم می‌کند و خواستار احترام به حاکمیت ارضی سوریه است.

زاخارووا افزود: ما این اقدام را به شدت محکوم می‌کنیم. هدف این حمله هر کسی که بود، در قلمرو یک کشور ثالث در یک منطقه مسکونی متراکم انجام شده است که منجر به تلفات بیگناهان شده است. این ظالمانه است که چنین اقداماتی به معنای واقعی کلمه به یک رویه معمولی تبدیل شده که در مورد سوریه، لبنان و باریکه غزه اعمال می‌شود، ما بار دیگر از طرف اسرائیلی می خواهیم به حاکمیت کشورها احترام بگذارد و از هنجارهای اساسی حقوق بین الملل پیروی کند.

او همچنین گفت که بر اساس ارزیابی‌های روسیه، حزب‌الله لبنان سلسله مراتب فرماندهی خود را از دست نداده و سازماندهی خود را حفظ کرده است.

پربیننده ترین خبرها