گزارش العالم از تلاش نافرجام تانک‌های اشغالگران برای ورود به راس الناقوره + فیلم

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 21:46

به گزارش العالم، حزب‌الله ده‌ها موشک کالیبر سنگین به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرد.

العالم - لبنان

خبرنگار العالم در شهر صور لبنان گزارش داد که حزب‌الله ده‌ها موشک کالیبر سنگین به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرد و اشغالگران نیز به پرتاب بیش از 50 فروند موشک اذعان کردند.

لحظاتی بعد، اشغالگران اسرائیلی سعی کردند نیروی دیگری را برای نجات مجروحان و خارج کردن اجساد کشته‌های خود وارد منطقه کنند، اما با غافلگیری از سوی مقاومت و شلیک مستقیم موشک برای دور دوم مواجه شدند که بر تعداد تلفات اشغالگران افزود.

خبرنگار ما خاطرنشان کرد: این اقدام نظامیان اشغالگر برای سومین بار تکرار شد و که با رصد اوضاع توسط مبارزان مقاومت، شمار کشته‌ها و مجروحان ارتش اشغالگر بار دیگر افزایش یافت.

وی توضیح داد که زمان حمله زمینی اشغالگران پس از دقایقی برای آنها به کابوسی وحشتناک مبدل شد و با نظارت، هدف‌گیری و تیراندازی دقیق مبارزان حزب‌الله، خسارت سنگین و هنگفت به نظامیان اشغالگر وارد و موجب عقب‌گرد جنون‌آمیز آنها از محور بخش غربی و منطقه راس الناقوره شد.

گفتنی است این عملیات قهرمانانه مقاومت همزمان با تهاجم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان صورت گرفت.

موشک‌های حزب‌الله همچنان به هدف قرار دادن نظامیان و خودروهای زرهی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک مرز فلسطین اشغالی با لبنان ادامه داد و برد آنها به تل‌آویو و حیفا نیز رسیده است.

پربیننده ترین خبرها