گزارش العالم از سیطره مقاومت بر نوار مرزی لبنان/ حمله موشکی حزب الله به کارخانه تولید مواد منفجره رژیم صهیونیستی

شنبه 21 مهر 1403 - 13:01

مقاومت اسلامی لبنان کنترل مرز‌های لبنان با فلسطین اشغالی را در دست دارد و با اجرای کمین برای نظامیان رژیم صهیونیستی و شلیک موشک، آنها را مجبور به افشای تدریجی خسارت‌ها و تلفات سنگین خود می‌کند.

العالم - لبنان

حسین عز‌الدین، خبرنگار العالم در لبنان در گزارشی به تشریح آخرین نتایج حملات مقاومت اسلامی لبنان به پایگاه ٧٢٠٠ ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا پرداخت.

بنابر این گزارش، پایگاه ٧٢٠٠ ارتش رژیم صهیونیستی، کارخانه تولید مواد منفجره بود که آماج موشک‌های مقاومت اسلامی قرار گرفت.

خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد: حملات موشکی مقاومت اسلامی لبنان به منطقه زرعیت هم خسارت‌های شدیدی به رژیم صهیونیستی وارد آورد. در حمله موشکی صبح امروز نیروهای مقاومت به اطراف پایگاه رامیا و مواضع نظامیان صهیونیست در معیلیه و پایگاه حومه در جولان اشغالی هم خسارت‌های شدیدی به دشمن وارد آمد.
بنابر این گزارش، شواهد حکایت از آن دارد که به رغم ادعا‌های دشمن صهیونیستی، کنترل خطوط مرزی همچنان در دست نیرو‌های مقاومت اسلامی است. این در حالی است که پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن در تلاش است خلاف این حقیقت را القا کند؛ خبرنگار کانال ١٢ رژیم اشغالگر در گزارشی گفته بود که فرمانده منطقه شمالی و سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر از بیم سئوالات دشوار، خبرنگاران را طرد می‌کنند.
در گزارش خبرنگار العالم در لبنان آمده است: پیشروی که نظامیان صهیونیست پیوسته از آن حرف می‌زنند، غیر‌قابل تایید است در‌حالی‌که نیروهای مقاومت همواره در کمین نظامیان صهیونیست هستند یا آنها را در صورت مشاهده با موشک‌ هدف قرار می دهند.
این گزارش می افزاید: "دیروز ارتش رژیم صهیونیستی قصد داشت به سمت شهرک بلیده پیشروی کند اما نیرو‌های مقاومت با اجرای تاکتیک و استراتژی نظامی آنها را به برخی از مناطق این شهرک کشانده و در حرکتی غافلگیرکننده زیر موشک و گلوله گرفته و تلفات سنگینی به آنان وارد کردند".
بنابر این گزارش، رسانه‌های دشمن خبر‌های شکست، خسارت‌ها و تلفات این رژیم را سانسور و براساس سیاست قطره چکانی اعلام می کنند. در‌واقع آمار تلفات و خسارت‌های وارد شده به دشمن در این عملیات بسیار بالا بوده است و وقتی مسئول روابط عمومی حزب‌الله اعلام می‌کند که کنترل همچنان به‌دست رزمندگان مقاومت است، منظور همین است. وقتی مقاومت استراتژی نرم به‌کار می‌برد، خود می‌داند چه می‌کند.
در پایان این گزارش آمده است که جنگنده‌های رژیم اشغالگر از صبح امروز (شنبه) در چندین نوبت چند روستا را بمباران کردند از آن جمله می‌توان به ٨ مورد حمله به شهرک عیتا الشعب و ٦ حمله به شهرک شقرا و حملات متعددی به روستا‌ها و شهر صور و منطقه الحوش و برخی مناطق نزدیک به آن اشاره کرد. کما اینکه الناقوره هم امروز صبح در چندین نوبت هدف حمله قرار گرفت.

پربیننده ترین خبرها