روزنامه هاآرتص: فروپاشی اسرائیل نزدیک است

يکشنبه 22 مهر 1403 - 20:08

بنابر گزارش خبرنگار العالم، روزنامه عبری هاآرتص نوشت: به زودی اسراییل شاهد پایانی خونین و فروپاشی کامل خواهد بود.

العالم فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ نشریه هاآرتص با انتشار مطلبی خاطرنشان کرد: "اسرائیل در تکبر و غرور زندگی می کند و در صدد تغییر دادن خاورمیانه است و همین مسائل باعث شده در یک پیروزی خیالی زندگی کند که البته رژیم شاهد پایانی خونین و فروپاشی خواهد بود .

به گزارش خبرنگار العالم در رام الله واقع در کرانه باختری فلسطین، شبکه 12 عبری گزارش داد که بالگردهای اسرائیلی بین جنوب لبنان و بیمارستان رامبام در حیفا برای انتقال مجروحان درگیری جنوب لبنان در حرکت هستند.

بنابرگزارش خبرنگار العالم، شمار کشته های اسرائیلی از 7 اکتبر (15 مهر ماه 1402/ آغاز عملیات طوفان الاقصی) از مرز 600 نفر گذشته و گزارش ها از مجروح شدن بیش از 20 هزار سرباز و ترک خدمت 2000 نظامی اسرائیلی حکایت دارد.

این گزارش می افزاید: علیرغم نظارت مستقیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر بر حملات این رژیم به جنوب لبنان، نظامیان اشغالگر تا کنون تنها چند متر در مارون الرأس و برخی مناطق مرزی پیشروی کرده اند و در پیشروی به عمق جنوب ناکام مانده اند.

خبرنگار العالم گزارش داد: برخی از صهیونیست ها درباره ی لزوم پایان نبرد در لبنان با حل و فصل سیاسی صحبت می کنند، زیرا حزب الله شروع به کشاندن نیروهای رژیم اشغالگر به خاک لبنان و وارد کردن ضربات به آنها شده به طوری که یک افسر اسرائیلی از سختی نبرد در کوه های جنوب لبنان سخن گفته و اینکه این جغرافیا اجازه نخواهد داد آنها به نبرد فرسایشی طولانی مدت ادامه دهند.

پربیننده ترین خبرها