آنروا: ارتش اسرائیل محل واکسیناسیون اطفال غزه را بمباران کرد

آنروا: ارتش اسرائیل محل واکسیناسیون اطفال غزه را بمباران کرد
دوشنبه 23 مهر 1403 - 14:29

رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) گفت: مدرسه ای که بامداد امروز هدف بمباران ارتش اسرائیل قرار گرفت قرار بود امروز به عنوان محل واکسیناسیون فلج اطفال مورد استفاده قرار گیرد.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش الجزیره، «فیلیپ لازارینی» رئیس «آنروا» اظهار داشت: ارتش اسرائیل بار دیگر یکی از مدارس وابسته به آژانس آنروا که خانواده های آوارگان در «النصیرات» در مرکز نوار غزه را در خود جای داده بود، بمباران کرد.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه قرار بود امروز به عنوان محل واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان غزه مورد استفاده قرار گیرد، افزود: بمباران این محل منجر به کشته شدن ۲۰ نفر شد و ما مجبور شدیم انجام واکسیناسیون را در آنجا لغو کنیم.

رئیس «آنروا» افزود: همچنین حمله هوایی اسرائیل به حیاط بیمارستان شهدای الاقصی، چادرهای آوارگان را در حالی که خواب بودند سوزاند و شب وحشت دیگری را برای ساکنان نوار غزه رقم زد.

لازارینی افزود: غزه جهنمی بی پایان است که نباید به یک چیز عادی تبدیل شود و در آن انسانیت باید پیروز شود.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دو مورد کشتار در مرکز نوار غزه مرتکب شد؛ جنایت اول در مدرسه المفتی رخ داد که در نتیجه آن تاکنون ۲۲ نفر شهید و ۸۰ نفر دیگر مجروح شدند.

جنایت دوم بمباران حیاط بیمارستان الاقصی است که در نتیجه آن چادرهای آوارگان آتش گرفت و بر اثر آن تاکنون ۴ نفر شهید و ۴۰ نفر دیگر مجروح شدند و اوضاع برخی از آن ها وخیم است.

پربیننده ترین خبرها