لحظه به لحظه با 375مین روز جنایتگری رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری

لحظه به لحظه با 375مین روز جنایتگری رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری
سه شنبه 24 مهر 1403 - 08:42

در 375 مین روز از جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه، اشغالگران به منظور اجرای طرح خود برای کوچاندن ساکنان شمال این باریکه، از ربات‌های انفجاری به منظور انهدام مناطق مسکونی در این منطقه استفاده کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش العالم ، جنگ غزه در حالی وارد 375مین روز خود شده است که رژیم صهیونیستی همچنان به جنایات خود به‌ ویژه در مناطق شمال باریکه غزه ادامه می‌دهد. این منطقه 10 روز است که تحت محاصره قرار دارد و رژیم صهیونیستی از ربات‌های انفجاری برای منفجر کردن مناطق مسکونی ادامه می‌دهد تا طرح خود به منظور کوچاندن اجباری اهالی را به اجرا درآورد.

در ادامه جنایات نسل‌کشی رژیم صهیونیستی، جنگنده‌های اشغالگران بامداد دیروز (دوشنبه) چادرهای آوارگان را در بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح در مرکز باریکه غزه بمباران کردند که این حمله به آتش‌سوزی در چادرهای آوارگان و شهادت و جراحت و سوختگی ده‌ها نفر منجر شد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر برای هفتمین بار متوالی چادرهای آوارگان را در داخل بیمارستان بمباران کرد.

در خصوص مذاکرات آتش‌بس، دیدار عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر در قاهره و رونن بار، رئیس آژانس «امنیت عمومی» رژیم صهیونیستی، بدون آنکه راهی برای خروج از بن‌بست مذاکرات پیدا شود، پایان یافت.

دو طرف تاکید کردند که دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه یا انعقاد یک توافقنامه مبادله اسیران بین رژیم اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطین در حال حاضر دشوار است. رونن بار به صورت محرمانه به قاهره سفر کرده بود.

گزارش لحظه به لحظه با ۳۷۴مین روز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری:

10:07| گردان‌های قدس نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

گردان های قدس از بمباران نظامیان و تجهیزات ارتش صهیونیستی در شرق اردوگاه جبلیا خبر داد.

07:36| بازداشت فعالان ضد جنگ در نزدیکی بورس نیویورک

پلیس آمریکا فعالانی که به منظور پایان دادن به نسل کشی مردم غزه، خواستار توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی بودند را در نزدیکی بورس نیویورک بازداشت کرد.

1

07:36| شورای امنیت سازمان ملل نگران یونیفیل شد

شورای امنیت سازمان ملل بامداد سه‌شنبه بدون محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به مقر یونیفیل، از همه طرف‌ها خواست که به ایمنی و امنیت نیروهای صلح‌بان احترام بگذارند.

05:02 | 3 شهید بر اثر بمباران خانه‌ای در محله الزیتون

ـ رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در اطراف مسجد صلاح الدین در محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه بمباران کرد که بر اثر آن 3 نفر شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

03:56 | بمباران مناطق شمال غرب شهر رفح

ـ توپخانه ارتش اشغالگر شمال غرب رفح واقع در جنوب باریکه غزه را بمباران کرد.

03:54 | 5 شهید و شماری مجروح بر اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه النصیرات

ـ در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به خانه‌ای در شمال شرق اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه، 5 نفر شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

02:26 | 9 شهید و شماری مجروح بر اثر حمله به خانه‌ای در بنی سهیلا

ـ بر اثر بمباران خانه‌ای در شهرک بنی سهیلا در شرق خانیونس، 9 فلسطینی به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر مجروح شدند.

01:12 | نظامیان صهیونیست برخی ساختمان‌های مسکونی در مناطق شرق شهرک جبالیا در شمال باریکه غزه را با خاک یکسان کردند.

درحال به روزرسانی ...

پربیننده ترین خبرها