حزب الله فاش کرد..

آمار واقعی خسارت‌ها و تلفات ارتش صهیونیستی+فیلم

جمعه 27 مهر 1403 - 13:14

حزب‌الله لبنان از اجرای ١٧ عملیات نظامی علیه اهداف صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

العالم - لبنان
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که چندین عملیات علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی از‌جمله کریات شمونه، مسکاف عام و افیفیم انجام داده است.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی در لبنان از آغاز مرحله جدیدی در تشدید درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد و تاکید کرد که حدود ۵۵ نفر تلفات رژیم اشغالگر و بیش از ۵٠٠ مجروح در عملیات دفع حملات این رژیم و انهدام بیش از ٢٠ دستگاه تانک مرکاوا و چهار بلدوز نظامی و خودروی زرهی و نفربر و سرنگونی دو پهپاد هرمیز ٤۵٠ قدم اول از این مرحله است.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان با اعلام اینکه خسارت‌ها و تلفات سنگینی به ارتش رژیم صهیونیستی در امتداد خطوط مقدم در جنوب لبنان تا عمق خاک فلسطین به دشمن وارد آورده، خاطرنشان کرد که ارتش رژیم اشغالگر از ابتدای حمله زمینی، ۵ لشکر با بیش از ٧٠ هزار انظامی و افسر و صد‌ها دستگاه تانک و دیگر خودرو‌های نظامی را به‌کار گرفت.

در مقابل، صد‌ها تن از رزمندگان مقاومت اسلامی با تمام امکانات و توان خود در برابر حملات زمینی ارتش صهیونیستی به روستا‌های جنوب لبنان ایستادند.

حزب‌الله از نخستین ساعات صبح امروز مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی و تحرکات آنها را در اطراف شهرک کفرکلا در مرز جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی زیر آتش گرفت. همچنین مواضع دشمن در اطراف شهرک عیتا الشعب را هم موشک‌باران کرد.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت دو تن از افسران و سه تن از سربازان و مجروح شدن ٨ نفر دیگر اذعان کرد. به گفته رسانه‌های رژیم اشغالگر تعدادی از عناصر نیروی ویژه این رژیم در تیپ گولانی با پشتیبانی نیروی هوایی این رژیم وارد یک ساختمان شدند آنها تصور می‌کردند که ساختمان امن است. اما وقتی وارد شدند رزمندگانی که در آنجا کمین کرده بودند از فاصله نزدیک به آنها تیراندازی کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که مقاومت لبنان، ١۵ موشک را به سمت خلیج حیفا شلیک کرد. این در حالی است که آژیر خطر در چند شهرک این رژیم به صدا درآمد و مقاومت اسلامی اعلام کرد که در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر‌ها و روستا‌های لبنان، شهرک‌های کریات شمونه، کفر فرادیم، راموت نفتالی و کفر جلعادی و شتولا را هدف حملات موشکی قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها