اعلام همبستگی یمنی ها با فلسطین و لبنان

جمعه 27 مهر 1403 - 22:47

مردم یمن در حمایت از مردم فلسطین و لبنان، تظاهراتی در صنعا و میادین بزرگ استان های مختلف این کشور برگزار کرده و تداوم جنایت صهیونیست ها و آمریکا در فلسطین و لبنان را محکوم کردند.

العالم یمن

تظاهرکنندگان یمنی تاکید کردند : وحشیگری و قتل عام مردم فلسطین و لبنان توسط رژیم اشغالگر به ضرر و زیان آنان تمام خواهد شد و نابودی قطعی رژيم را تغییر نخواهد داد.

ابراهیم العبیدی، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: تجاوزگری آمریکا و رژیم صهیونیستی حد و مرز مشخصی ندارد و جنایات آنان حتی سایر کشورهای عربی را فرا خواهد گرفت.

مردم یمن در این تظاهرات گسترده بر حمایت خود از ادامه عملیات ارتش یمن تاکید کرده و همچنین پایداری و رشادت نیروهای مقاومت فلسطین را ارج نهاده و به حزب الله برای حملات ویرانگر به اسرائیل و همچنین افزایش عملیات عراقی ها که دشمن را هدف قرار داده تبریک گفتند و تاکید کردند که خون شهدا پایمال نخواهد شد و بر قدرت و عزم مقاومت خواهد افزود.

مردم یمن دراین تظاهرات که همزمان با حملات جدید آمریکا به یمن برگزار شد، تداوم حملات وحشیانه را محکوم و تاکید کردند این تهدیدات تغییری در موضع رسمی و نظامی یمن در حمایت از غزه ایجاد نخواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها