۳۸۱مین روز جنگ نسل کشی غزه؛ بمباران اردوگاه جبالیا پس از کشته شدن 4 نظامی ارشد صهیونیست

۳۸۱مین روز جنگ نسل کشی غزه؛ بمباران اردوگاه جبالیا پس از کشته شدن 4 نظامی ارشد صهیونیست
دوشنبه 30 مهر 1403 - 08:49

رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) در ۳۸۱ مین روز حملات جنایتکارانه علیه غزه و کرانه باختری، منازل فلسطینیان در اردوگاه جبالیا در باریکه غزه را در حالی بمباران کرد که روز گذشته 4 فرمانده ارشد این رژیم در منطقه جبالیا در کمین مقاومت فلسطین گرفتار و کشته شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی که روز گذشته یکی از دردناک ترین روزهای خود را به دنبال کشته شدن 4 نظامی ارشد خود درکمین مقاومت فلسطین پشت سرگذاشت، بامداد امروز (دوشنبه) در روز ۳۸۱ حملات جنایتکارانه خود منازل فلسطینیان در اردوگاه جبالیا را بمباران کرد.

رژیم صهیونیستی همچنین با حملات وحشیانه توپخانه ای به خانه‌های فلسطینی‌ها در حومه شمال غربی شهر غزه دو شهروند فلسطینی را به شهادت رساند.

درهمین حال منابع خبری روز گذشته (یکشنبه) از زخمی شدن 2 فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا در شمال باریکه غزه بر اثر هدف قرارگرفتن خودروی زرهی نمر (ببر) ارتش این رژیم خبردادند.

بنابر این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد بر اثر انفجار نفربر زرهی نمر "ببر" در جبالیا در شمال باریکه غزه، جانشین فرمانده لشکر 162 و فرمانده گردان 52 نیز زخمی شدند.

در عملیات عصر دیروز گردان های قسام شاخه نظامی حماس، در جبالیا 4 افسر ارشد اسرائیلی از جمله فرمانده تیپ زرهی 401 کشته شدند.

گزارش لحظه به لحظه از 381مین روز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری:

13:36 | جبهه حق علیه باطل هنوز پا برجاست

جبهه
صحنه‌هایی از هدف قرار دادن نیروهای اشغالگررژیم صهیونیستی در جحر الدیک و مقر فرماندهی و کنترل دشمن در محور نتساریم توسط تیپ‌های ناصر صلاح الدین و گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی

13:05 | دیگر از کودکی چه می ماند؟..

کودکی

صحنه‌‌هایی از سوی جنایتکاران رژیم کودک کش صهیونیستی رقم می‌خورد که هر وجدانی خاموشی را بیدار می‌کند؛ اخیرا تصاویری از یک دختر بچه آواره فلسطینی که خواهر مجروح خود را حمل می کند ودر جستجوی پناهگاهی امن است تا او را درمان کند در فضای مجازی منتشر شده که افکارعمومی آزادگان جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

به راستی که سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدافعان به اصطلاح حقوق بشر در برابر وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی مایه تاسف و شرمساری است.

12:21 | دوربین ها در خیابان های کانادا لحظه به لحظه اعتراضات مردمی علیه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی درغزه وتجاوز به تمامیت ارضی لبنان را ثبت کرده است.

کانادا

10:58 | از جمله فعالیت های مراکش درتظاهرات حمایتی از غزه و لبنان در پی شهادت یحیی سنوار رهبر حماس؛ ارائه نمایشی از نماد شرافت انسانی و مقاومت و استواری بود .

مراکش

سنوار نمادی است از مظلومیت و استقامت ملت فلسطین که با وجود سال‌ها اشغال و اسارت، هرگز سر خم نکرد؛ تا لحظه آخر شجاعانه ایستاد و جنگید و پیش از شهادت قهرمانانه‌اش، اسطوره‌ای‌ترین تصویر مقاومت را ثبت کرد.

10:28 | دود ناشی از ویرانی ساختمان های مسکونی در منطقه «الصفطاوی» که بر اثر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در شمال غربی شهر غزه رخ داد

صفطاوی

07:49 | لحظه دلخراش بیرون کشیدن کودک محبوس از زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی وخبر شهادت پدر و مادرش...

ال

07:33 | در پی حملات وحشیانه توپخانه رژیم صهیونیستی ،به خانه‌های فلسطینی‌ها در حومه شمال غربی شهرغزه 2 نفر شهید شدند.


07:03 | فلسطین الیوم: بر اثر شلیک توپخانه اشغالگران به خیابان احمد یاسین در غرب شهر غزه چند فلسطینی به شهادت رسید.

(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها