حملات موشکی گسترده حزب الله به مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی

حملات موشکی گسترده حزب الله به مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی
دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:07

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن مواضع و محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

العالم ـ لبنان

مقاومت اسلامی لبنان امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در باریکه غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردمش، پادگان «کیلع» در جولان اشغالی را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند.
مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که مجاهدین مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در باریکه غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردمش، محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف شرقی شهرک «مرکبا» را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند.
از سوی دیگر مقاومت اسلامی لبنان از حملات گسترده خود به شهرک‌های مختلف شمال فلسطین اشغالی از جمله «کریات شمونا»، «کرمئیل» و «ایلیت هشاحر» خبر داد.
شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که چندین موشک در شهرک «اییلیت هشاحر» واقع در الجلیل الاعلی سقوط کرده و تیم‌های نجات به محل حادثه آمدند.
این شبکه عبری همچنین گزارش داد که براساس گزارش‌های اولیه، پس از اصابت چند موشک از سوی خاک لبنان به سمت شهرک «اییلیت هشاحر» چندین تن زخمی شدند.
این در حالیست که عصر امروز حداقل ۳۰ موشک و راکت از لبنان به سمت منطقه الجلیل شلیک شده است.
منابع عبری زبان گزارش دادند تعدادی از این موشک‌ها مستقیماً به کریات شمونا و ایلیت هشاحر اصابت کرده است.

پربیننده ترین خبرها