گزارش العالم از کمپین «همبستگی طلایی» در حمایت از غزه و لبنان + فیلم

سه شنبه 1 آبان 1403 - 23:01

ملت ایران کمپین همبستگی با مردم لبنان و فلسطین را تحت عنوان "همبستگی طلایی" ترتیب داده و در آنجا هر چه در توان داشتند برای حمایت از برادران خود در لبنان و غزه که در معرض حملات وحشیانه رژیم اسرائیل قرار دارند، تقدیم کردند.

العالم - ایران

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در تهران ، ایرانیان در سراسر کشور بار دیگر تاکید کردند که در کنار ملت‌ لبنان و فلسطین ایستاده و هر آنچه در توان دارند در حمایت از ملت فلسطین و لبنان در مقابله با تجاوز دشمن صهیونیست به کار می گیرند.

بر اساس این گزارش ، مردم ایران بار دیگر در حرکتی انسان دوستانه که در فرهنگ لغت بشریت ثبت و ضبط خواهد شد، ضربه‌ ای سخت و محکم به پیکره رژیم اشغالگر اسرائیل وارد کردند..

در همین رابطه ، یک بانوی ایرانی در گفتگو با خبرنگار العالم اظهار داشت "رهبر عزیز مان به ما دستور جهاد دادند و ما در لبیک به امر ایشان، کاری جز اهدای گردنبند و انگشتر و زنجیر طلای خود برای رضای خدا در این راه ، کار دیگری نکرده ایم.

به گفته ی خبرنگار شبکه العالم، یک بانوی ایرانی که جواهرات و طلای خود را به ارزش بیش از پانزده هزار دلار به مردم لبنان و فلسطین اهدا کرد و یک شهروند دیگر نیز با تقدیم سرمایه مالی خود در راه خدا گفت که همه را برای حمایت از محور مقاومت و دولت صاحب الزمان تقدیم کرده است.

در این گزارش آمده است "یک مرد ایرانی نیز محصول سالانه کشاورزی خود را که محل تامین معاش خود و خانواده اش بود، برای برادرانش در لبنان فرستاده است که از این دست نمونه ها در ایران اسلامی بسیار وجود دارد.

همچنین یک شهروند ایرانی به خبرنگار العالم گفت : "من به مردم لبنان و آوارگان این کشور که تحت حمله های تجاوزکارانه صهیونیستها قرار دارند ، کمک کرده ام.

خبرنگار شبکه العالم در پایان گزارش خود تصریح کرد: "علاوه بر اینها ، مردم تهران هزاران نمونه از کمک های بشر دوستانه ی خود را از طریق هلال احمر ایران، جهت کمک به وضعیت اسفبار مردم لبنان و کاهش درد و سختی ناشی از حملات رژیم اسرائیلیارسال کرده است و ملت ایران همیشه و همچنان آماده است تا آنچه را که برای خود عزیز و ارزشمند می دارد ، در راه تقویت و حفظ جبهه های مقاومت در لبنان و غزه قربانی کند.

پربیننده ترین خبرها