گزارش العالم

پویش اعتراضی علیه تجاوز صهیونیستها به شهرداری ها در لبنان + فیلم

چهارشنبه 2 آبان 1403 - 17:16

روسای شهرداری ها در لبنان در اعتراض با تجمع مقابل مجسمه شهدا در مرکز بیروت ، علیه جنایات اشغالگران صهیونیست علیه شهرداری ها در این کشور پویش همبستگی برگزار کردند.

العالم لبنان

خبرنگار العالم در بیروت گزارش داد که این تجمع اعتراضی در واکنش به تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه کارگران شهرداری ها در لبنان که به شهادت علی تاج الدین شهردار حناویه، و دکتر احمد کحیل، شهردار النبطیه و برخی از اعضای شورای شهر و کارکنان آن و نیز شهادت حیدر شهلا، شهردار سحمر، و حمله به مراکز شهرداری و مراکز غیرنظامی منجر شد، برگزار شد.

علی طاهر یاسین، رئیس اتحادیه شهرداری های جبل عامل در اظهاراتی به شبکه العالم گفت: ما با برگزاری این پویش می خواهیم که سه پیام را به گوش جامعه جهانی برسانیم، اولین پیام خطاب به سازمان های به اصطلاح بین المللی و سازمان ملل است که به وظایف خود عمل نمی کنند . پیام دوم خطاب به همان سازمان ها و یادآوری این نکته به آنان است که رژیم اشغالگر به هیچ منشور و هیچ توافقنامه ای احترام نمی گذارد و از تمام استانداردهای به اصطلاح بشردوستانه درباره ی جنگ ها عبور کرده است. پیام سوم تشکر از تمامی شهرداری هایی است که میزبان آوارگان ی است که از خانه های خود در لبنان بیرون رانده شده اند.

این پویش اعتراضی شامل یک دقیقه سکوت و دعا و خواندن فاتحه برای ارواح شهدا، و محکوم کردن حملات به شهرداری ها و همبستگی با شهدا و تمامی کارکنان بخش شهرداری بود که کمک های بشردوستانه به آوارگان ارائه کرده و برای امداد رسانی به آنان تلاش می کنند.

پربیننده ترین خبرها