گزارش العالم از جنایات صهیونیستها در اردوگاه جبالیا + فیلم

چهارشنبه 2 آبان 1403 - 18:35

خبرنگار شبکه العالم در غزه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز به ارتکاب چند قتل عام علیه شهروندان فلسطینی و آوارگان اردوگاه جبالیا مرتکب شده است.

العالمفلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در غزه، این کشتارها به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی که اکثر آنان زن و کودک بودند، منجر شد و قربانیان و مجروحان این حملات به بیمارستان المعمدانی در غزه انتقال یافتند.

بنا به این گزارش ارتش صهیونیستی حملات به بیمارستان ها در شمال غزه را ادامه داد که این حملات به توقف فعالیت بیمارستان ها منجر شد و این مساله تهدیدی بزرگ برای جان غیرنظامیان و نظام سلامت به شمار می رود.

«احمد ابوالهول» امدادرسان فلسطینی که اجساد شهدا و مجروحان فلسطینی را از شمال غزه به بیمارستان المعدانی انتقال داد، به شبکه خبری العالم گفت: از صبح امروز 4 یا 5 شهید و مجروح را به بیمارستان انتقال دادیم و اجساد شهدا همگی متعلق به زنان و کودکان است. دشمن خانه های مردم را بمباران می کند و در اردوگاه جبالیا، خدمات بیمارستانی به طور کامل متوقف شده و ما نمی دانیم که چه بر سر امدادگران آمده است.

ارتش صهیونیستی امروز در نوزدهمین روز از عملیات نظامی خود در شمال باریکه غزه، ضمن محاصره شدید این منطقه و جلوگیری از ورود غذا و آب و دارو و مواد غذایی به آن، به نسل‌کشی علیه فلسطینی‌ها، حملات هوایی و توپخانه‌ای و منفجر کردن خانه‌ها ادامه داد.

پربیننده ترین خبرها