خبرنگار العالم گزارش می‌دهد..

وحشت رژیم اشغالگر از دوربین خبرنگاران

جمعه 4 آبان 1403 - 10:22

 خبرنگار شبکه العالم، از جنایت وحشتناک ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه خبرنگاران و کشته شدن 3 خبرنگار و زخمی شدن شماری دیگر در حمله به  محل سکونت آنها در حاصبیا بدون هشدار قبلی یا اخطار خبر داد.

العالم _ لبنان

خبرنگار شبکه العالم در صور لبنان تاکید کرد این حمله نشان‌دهنده ترس رژيم اشغالگر از صدا و تصویر خبرنگاران است و این جنایت فقط برای ساکت کردن خبرنگاران و جلوگیری از مستندسازی جنایات انجام شده در لبنان است.

وی افزود: درگیری‌های مقاومت لبنان و ارتش رژیم اشغالگر که از دیروز آغاز شد، تا بامداد امروز همچنان در چندین محور به ‌ویژه در عیتا الشعب و العدیسه ادامه داشت و ارتش رژيم اشغالگر تلفات سنگینی متحمل شد.

خبرنگار شبکه العالم تصریح کرد که رژیم اشغالگر "اسرائیل" به هلاکت 9 سرباز و افسر در جریان این درگیری‌ها و زخمی شدن شمار زیادی از آنان و انتقال آنان با بالگرد به بیمارستان‌های داخل فلسطین اشغالی اذعان کرده است.

وی همچنین به ادامه شلیک راکت‌های مقاومت اسلامی که صبح امروز منجر به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب حیفا و شماری از شهرها و شهرک‌های فلسطینی در الجلیل اعلی و غربی شد، اشاره و تاکید کرد: این امر ثابت می‌کند که نیروهای مقاومت صحنه‌گردان درگیری‌ها هستند.

پربیننده ترین خبرها