گزارش العالم از بیانات رهبر انقلاب در باره شرارت رژیم صهیونیستی علیه ایران

يکشنبه 6 آبان 1403 - 21:43

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده‌های شهدای امنیت اظهار داشتند: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری.

العالم ـ ایران

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار با خانواده‌های شهدای امنیت که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، به جنایات رژیم صهیونیستی پرداختند و فرمودند: در قبال رژیم منحوس خبیث صهیونی یک کوتاهی بزرگی در دنیا دارد انجام می‌گیرد. دولت‌ها، ملت‌ها، به خصوص دولت‌ها، مجامع جهانی مثل سازمان ملل و امثال اینها حقیقتاً دارند کوتاهی میکنند در مسئله‌ی مقابله با رژیم صهیونیستی.

ایشان افزودند: دنیا باید در مقابل اینها بایستد، دولت‌ها باید بایستند، دولت‌های اسلامی بالخصوص باید بایستند. بحث بر سر این نیست که کمک بکنند یا نکنند، آن که جزو برترین محرّمات [است]، اندک کمکی به این رژیم جزو زشت‌ترین و بزرگترین گناهان است. در این که شکی نیست، نه، باید در مقابلش بایستند که این جنایات را انجام ندهد. یک ائتلاف جهانی باید به وجود بیاید، ائتلاف سیاسی، ائتلاف اقتصادی، اگر لازم شد ائتلاف نظامی علیه رژیم خبیث صهیونیستی که وحشیانه‌ترین جنایات جنگی را دارد امروز انجام میدهد.

رهبر انقلاب درباره جنایات رژیم صهیونیستی گفتند: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری. باید خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به هم بخورد.

ایشان افزودند: باید قدرت و اراده و ابتکار ملت ایران و جوانان کشور را به آنان فهماند. کیفیت فهماندن قدرت و اراده ملت ایران به رژیم صهیونیستی را باید مسئولان تشخیص دهند و آنچه را که صلاح این ملت و کشور است انجام گیرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: آن چیزی که امنیت را برای یک کشور حفظ میکند قدرت ملّی آن کشور است، قوی بودن آن کشور است، قوی بودن از همه جهت؛ قوی بودن در علم، قوی بودن در اقتصاد، قوی بودن در امکان دفاع، قوی بودن در تسلیحات، اینهاست که امنیّت کشور را حفظ میکند و تأمین میکند.

ایشان گفتند: کسانی که با فضای مجازی ارتباط دارند به این نکات توجه کنند همه‌چیز را در فضای مجازی نبایستی منتشر کرد. هرچه به ذهن انسان میرسد. ملاحظه کنید اثرش چیست، ببینید روی فکر مردم، روی روحیه‌ی مردم چه تأثیری می‌گذارد. آن کسانی هم که درباره‌ی فضای مجازی که حالا مکرّر اسمش آورده میشود و بحث میشود و اینها میخواهند تصمیم‌سازی کنند و تصمیم‌گیری کنند به این بُعد قضیه توجه کنند، توجه کنند که چطور ممکن است در فضای مجازی یک تحلیل غلط، یک خبر غلط، یک برداشت غلط از یک مسئله مردم را دچار اضطراب کند، دچار تردید کند، دچار ترس کند.

پربیننده ترین خبرها