نیروهای رژیم صهیونیستی بار دیگر به خاک سوریه تجاوز کردند

سه شنبه 9 دی 1404
16:45
نیروهای رژیم صهیونیستی بار دیگر به خاک سوریه تجاوز کردند رسانه‌های سوری از تجاوز زمینی دوباره نیروهای رژیم صهیونیستی و ورود به بخش‌هایی از استان قنیطره واقع در جنوب سوریه خبر م دادند.

العالم _ فلسطین اشغالی

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نیروهای وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه) بار دیگر به چند نقطه در حومه جنوبی استان قنیطره در جنوب سوریه نفوذ کردند.

این تحرکات نظامی با استقرار یک ایست و بازرسی موقت و همزمان با پرواز پهپادهای نظامی بر فراز منطقه همراه بوده است.

بر اساس این گزارش، یک یگان نظامی رژیم صهیونیستی متشکل از دو خودروی «هامر» و دو خودروی «هایلوکس» از منطقه تل الأحمر غربی به سمت روستای عین الزیوان حرکت کرده و در مسیر میان این روستا و شهرک کودنه، یک ایست و بازرسی موقت برپا کرده است.

سانا همچنین اعلام کرد که این نفوذ همزمان با پیشروی یک ستون نظامی دیگر شامل حدود ۱۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی بوده که از تل الأحمر غربی به سمت تل الأحمر شرقی حرکت کرده‌اند.

این تحرکات در حالی انجام شده که پهپادهای شناسایی رژیم صهیونیستی به‌طور همزمان در آسمان منطقه به پرواز درآمده بودند.

جزئیات بیشتری درباره اهداف این نفوذ و مدت‌زمان استقرار نیروهای رژیم صهیونیستی در منطقه منتشر نشده است.

طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر، یورش نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه، به‌ویژه در مناطق قنیطره، به امری تقریباً روزانه تبدیل شده و این اقدامات اغلب با بازداشت شهروندان و ایجاد پست های بازرسی همراه بوده است؛ مسأله‌ای که موجب افزایش نارضایتی و خشم عمومی در میان ساکنان محلی شده است.

این در حالی است که دولت کنونی سوریه تأکید دارد هیچ تهدیدی علیه تل‌آویو ایجاد نمی‌کند، با این وجود ارتش رژیم صهیونیستی به‌طور مکرر وارد خاک سوریه می‌شود و همزمان حملات هوایی متعددی را نیز انجام داده که به کشته شدن غیرنظامیان و تخریب مراکز، تجهیزات و انبارهای نظامی ارتش سوریه انجامیده است.

پس از سقوط نظام بشار اسد در هشتم دسامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آذر ۱۴۰۳)، رژیم صهیونیستی از فروپاشی توافق جداسازی نیروها میان سوریه و اسرائیل که در سال ۱۹۷۴ امضا شده بود، خبر داد.

در مقابل، دمشق بارها خواستار توقف تجاوزات و نقض حاکمیت ملی خود از سوی این رژیم شده است.

شهروندان سوری تأکید می‌کنند که تداوم این تجاوزات، روند بازگشت ثبات به کشور را با مانع جدی روبه‌رو می کند.


در همین رابطه بخوانید

0% ...

نیروهای رژیم صهیونیستی بار دیگر به خاک سوریه تجاوز کردند

سه شنبه 9 دی 1404
16:45
نیروهای رژیم صهیونیستی بار دیگر به خاک سوریه تجاوز کردند رسانه‌های سوری از تجاوز زمینی دوباره نیروهای رژیم صهیونیستی و ورود به بخش‌هایی از استان قنیطره واقع در جنوب سوریه خبر م دادند.

العالم _ فلسطین اشغالی

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نیروهای وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه) بار دیگر به چند نقطه در حومه جنوبی استان قنیطره در جنوب سوریه نفوذ کردند.

این تحرکات نظامی با استقرار یک ایست و بازرسی موقت و همزمان با پرواز پهپادهای نظامی بر فراز منطقه همراه بوده است.

بر اساس این گزارش، یک یگان نظامی رژیم صهیونیستی متشکل از دو خودروی «هامر» و دو خودروی «هایلوکس» از منطقه تل الأحمر غربی به سمت روستای عین الزیوان حرکت کرده و در مسیر میان این روستا و شهرک کودنه، یک ایست و بازرسی موقت برپا کرده است.

سانا همچنین اعلام کرد که این نفوذ همزمان با پیشروی یک ستون نظامی دیگر شامل حدود ۱۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی بوده که از تل الأحمر غربی به سمت تل الأحمر شرقی حرکت کرده‌اند.

این تحرکات در حالی انجام شده که پهپادهای شناسایی رژیم صهیونیستی به‌طور همزمان در آسمان منطقه به پرواز درآمده بودند.

جزئیات بیشتری درباره اهداف این نفوذ و مدت‌زمان استقرار نیروهای رژیم صهیونیستی در منطقه منتشر نشده است.

طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر، یورش نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه، به‌ویژه در مناطق قنیطره، به امری تقریباً روزانه تبدیل شده و این اقدامات اغلب با بازداشت شهروندان و ایجاد پست های بازرسی همراه بوده است؛ مسأله‌ای که موجب افزایش نارضایتی و خشم عمومی در میان ساکنان محلی شده است.

این در حالی است که دولت کنونی سوریه تأکید دارد هیچ تهدیدی علیه تل‌آویو ایجاد نمی‌کند، با این وجود ارتش رژیم صهیونیستی به‌طور مکرر وارد خاک سوریه می‌شود و همزمان حملات هوایی متعددی را نیز انجام داده که به کشته شدن غیرنظامیان و تخریب مراکز، تجهیزات و انبارهای نظامی ارتش سوریه انجامیده است.

پس از سقوط نظام بشار اسد در هشتم دسامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آذر ۱۴۰۳)، رژیم صهیونیستی از فروپاشی توافق جداسازی نیروها میان سوریه و اسرائیل که در سال ۱۹۷۴ امضا شده بود، خبر داد.

در مقابل، دمشق بارها خواستار توقف تجاوزات و نقض حاکمیت ملی خود از سوی این رژیم شده است.

شهروندان سوری تأکید می‌کنند که تداوم این تجاوزات، روند بازگشت ثبات به کشور را با مانع جدی روبه‌رو می کند.


در همین رابطه بخوانید

0% ...

نیروهای رژیم صهیونیستی بار دیگر به خاک سوریه تجاوز کردند

سه شنبه 9 دی 1404
16:45
نیروهای رژیم صهیونیستی بار دیگر به خاک سوریه تجاوز کردند رسانه‌های سوری از تجاوز زمینی دوباره نیروهای رژیم صهیونیستی و ورود به بخش‌هایی از استان قنیطره واقع در جنوب سوریه خبر م دادند.

العالم _ فلسطین اشغالی

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نیروهای وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه) بار دیگر به چند نقطه در حومه جنوبی استان قنیطره در جنوب سوریه نفوذ کردند.

این تحرکات نظامی با استقرار یک ایست و بازرسی موقت و همزمان با پرواز پهپادهای نظامی بر فراز منطقه همراه بوده است.

بر اساس این گزارش، یک یگان نظامی رژیم صهیونیستی متشکل از دو خودروی «هامر» و دو خودروی «هایلوکس» از منطقه تل الأحمر غربی به سمت روستای عین الزیوان حرکت کرده و در مسیر میان این روستا و شهرک کودنه، یک ایست و بازرسی موقت برپا کرده است.

سانا همچنین اعلام کرد که این نفوذ همزمان با پیشروی یک ستون نظامی دیگر شامل حدود ۱۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی بوده که از تل الأحمر غربی به سمت تل الأحمر شرقی حرکت کرده‌اند.

این تحرکات در حالی انجام شده که پهپادهای شناسایی رژیم صهیونیستی به‌طور همزمان در آسمان منطقه به پرواز درآمده بودند.

جزئیات بیشتری درباره اهداف این نفوذ و مدت‌زمان استقرار نیروهای رژیم صهیونیستی در منطقه منتشر نشده است.

طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر، یورش نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه، به‌ویژه در مناطق قنیطره، به امری تقریباً روزانه تبدیل شده و این اقدامات اغلب با بازداشت شهروندان و ایجاد پست های بازرسی همراه بوده است؛ مسأله‌ای که موجب افزایش نارضایتی و خشم عمومی در میان ساکنان محلی شده است.

این در حالی است که دولت کنونی سوریه تأکید دارد هیچ تهدیدی علیه تل‌آویو ایجاد نمی‌کند، با این وجود ارتش رژیم صهیونیستی به‌طور مکرر وارد خاک سوریه می‌شود و همزمان حملات هوایی متعددی را نیز انجام داده که به کشته شدن غیرنظامیان و تخریب مراکز، تجهیزات و انبارهای نظامی ارتش سوریه انجامیده است.

پس از سقوط نظام بشار اسد در هشتم دسامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آذر ۱۴۰۳)، رژیم صهیونیستی از فروپاشی توافق جداسازی نیروها میان سوریه و اسرائیل که در سال ۱۹۷۴ امضا شده بود، خبر داد.

در مقابل، دمشق بارها خواستار توقف تجاوزات و نقض حاکمیت ملی خود از سوی این رژیم شده است.

شهروندان سوری تأکید می‌کنند که تداوم این تجاوزات، روند بازگشت ثبات به کشور را با مانع جدی روبه‌رو می کند.


در همین رابطه بخوانید

0% ...

آخرین اخبار

عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار کرد


پزشکیان: دولت در جنگ اخیر اجازه نداد زندگی مردم دچار اختلال شود


گفت و گوی تلفنی رئیسان مجالس ایران و لبنان درباره مسائل دوجانبه


پاسخ کوبنده ایران به تجاوز نظامی جدید آمریکا


حزب‌الله باز هم از صهیونیست‌ها تلفات گرفت


لحظهٔ شلیک موشک‌های سپاه در پاسخ به تجاوزهای آمریکا


رهبر معظم انقلاب: قوه‌ قضائیه، جایگاهی بی‌بدیل برای به حرکت درآوردن سایر بخش‌های نظام دارد


عراقچی: کسی در ترتیبات ایران در تنگه هرمز دخالت نکند


اسیران زن فلسطینی بهای مبارزه را با جان خود می پردازند


سردار محبی: پاسخ همه تحرکات دشمن را خواهیم داد