حملات حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

حملات حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 - 10:43

حزب الله لبنان و گروهان های سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) بار دیگر مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

العالم ـ لبنان

بنابر این گزارش، حزب الله لبنان روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محوطه پادگان «برانیت» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی و راکتی قرار داده است.

گروهان های سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که نظامیان و تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه شیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله - روز یکشنبه (9 اریبهشت ماه) نیز صحنه‌هایی از عملیات هدف قرار دادن مقر فرماندهی و استقرار نیروهای گردان ۵۱ تیپ گولانی ارتش اشغالگر در شهرک المناره را منتشر کرد.

این صحنه‌ها نشان دادند مقاومت اسلامی با استفاده از موشک‌های هدایت شونده منحنی زن مدرن از نوع «الماس» پایگاه صهیونیست‌ها در المناره را هدف قرار داد.
این موشک ها برای اولین بار از سوی مقاومت وارد نبرد کنونی شده و با اتکا به هدایت تلویزیون کابلی به هدف حمله می کنند و به آنها اجازه می‌دهد از دفاع و استحکامات عبور کرده و نقاط ضعف دشمن را هدف قرار دهند.

المنارهاز زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی حزب الله لبنان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

به دنبال جنایتگری و حملات مستمر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کشتار فلسطینیان از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهر ماه 1403) تا کنون، مقاومت اسلامی لبنان در حمایت مقاومت و مردم فلسطین مواضع رژیم صهیونیستی و مناطق شهرک نشینان صهیونیست در اطراف باریکه غزه را زیر ضربات موشکی و راکتی خود قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها